1

Onderwerp: zoekfunctie ook voor recepten

Nav dit topic: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=233076
ben ik verder gaan zoeken, ik wist nagenoeg zeker dat ik het recept van hier had.

Blijkt dat het bij 'recepten' staat en niet bij 'ingezonden recepten'. Daardoor wordt het met de zoekfunctie niet gevonden :(

Is daar iets aan te doen, want er staan toch heerlijke dingen bij recepten, die 'een beetje kwijt blijven'.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: zoekfunctie ook voor recepten

Op het deel buiten het forum is (nog) geen zoekfunctie. Dat kan wel, en wil ik ook wel in de toekomst, maar eerst maar even de huidige financiële aanslag te boven komen ;)

Voorheen was er ook geen zoekfunctie op het overige deel van de site èn werden ze ook niet gevonden via de zoekopdracht op het forum. Dus het is niet iets nieuws dat het er niet is, het is wèl nieuw dat het wel kàn ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: zoekfunctie ook voor recepten

ik had me niet gerealiseerd dat de recepten niet binnen het forum staan, dat verklaart het dus :-)

Ach, er moet wat te wensen overblijven hè? Fijn dat het wel kan!

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Re: zoekfunctie ook voor recepten

Wie weet komt het nog, zou fijn zijn!


het is wel jammer dat er zo recepten verloren gaan idd.
Met de zoekfunctie vind je die recepten dus niet.

Maar doordat je de namen van de recepten niet kunt zien tenzij je een letter aanklikt mis je ook recepten.
(voorheen zag je volgens mij wel de hele lijst toch?....)

Zo zocht ik een recept met passievrucht. Met de zoekfunctie vond ik er niet veel.
En bij de P van passievrucht vond ik ook niets.
Niet wetende dat er wél een recept was voor Sinaasappel-Passievrucht.....(iets)

Gelukkig wees Carien me daarop!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5

Re: zoekfunctie ook voor recepten

Daarom zoek ik ook nooit met de zoekfunctie van DLT. Ik google altijd op 'naam wat ik zoek' + 'deleukstetaarten' en dan komen er veel topics tevoorschijn. Vind zo eigenlijk altijd wel een antwoordt op mijn vraag. Zie zelfs soms door de bomen het bos niet meer ;)

6

Re: zoekfunctie ook voor recepten

:thumb: dan vind je het wel inderdaad :) Nooit aan gedacht, dank voor je tip Esther68 :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Re: zoekfunctie ook voor recepten

Het voordeel van de recepten op de site, vind ik dus dat ze juist niet verloren gaan maar juist snel beschikbaar. Over dat het nu onder een letter staat zullen we gaan overleggen, voorheen stond het inderdaad in één rij (geloof ik).
Wij vinden één lange rij niet zo overzichtelijk; hebben jullie goede indeel-suggesties die we mee kunnen nemen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: zoekfunctie ook voor recepten

Carien schreef:

:thumb: dan vind je het wel inderdaad :) Nooit aan gedacht, dank voor je tip Esther68 :)

Graag gedaan :). Zo doe ik het trouwens al jaren :Y