1 Laatst bewerkt door carol (18-12-2013 13:54)

Onderwerp: zoeken

vind de site top,maar een onderwerp zoeken is niet zo makkelijk meer,jammer,ik zocht een taart met bierfles, om ff inspiratie te krijgen en vond de vorige versie tig keren beter.
taartgroetjes Carla

2

Re: zoeken

Bedoel je dat je niet een lijst met toepasselijke topics krijgt, waarin je dan zelf kunt gaan kijken, maar meteen alle berichten waarin het woord voorkomt? Want dat vind ik inderdaad ook geen verbetering...
Soms is het wel handig om niet een hele topic te hoeven doorzoeken naar die ene post met het woord wat je zoekt, maar dat is in mijn geval uitzondering.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: zoeken

Ik snap wat je bedoelt. Je krijgt met het zoeken nu alle berichten te zien waar het woord in staat, waar voorheen je alleen de topictitel zag. Ik denk dat wat het "vroeger" was, dat dat een aanpassing was die ik zelf heb gemaakt omdat ik het zelf ook niet altijd even handig vind. Hele berichten zijn de standaard van deze software, dus ik moet die aanpassing weer zelf inbouwen.

Denk dat dat even duurt, moet de smilies en de code boven het typveld ook nog klikbaar maken... :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: zoeken

Misschien dat je dan sneller via google een overzicht krijgt (totdat de zoekfunctie is omgebouwd)

deleukstetaarten.nl bierfles en dan afbeeldingen aanklikken......

5

Re: zoeken

Inderdaad Carol helemaal mee eens, het is een ramp als je iets zoekt.
Door de bomen het bos niet meer.

Ik typ nu gewoon bij google in wat ik zoek, bv bierfles taart en ga dan naar afbeeldingen.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

6

Re: zoeken

Ook als het niet over taarten gaat vinden we opbouwende feedback fijn. In meerdere topics "het zoeken is een ramp" lezen, terwijl ik dus uren bezig ben met een oplossing, is niet echt opbouwend.

Ik snap dat het voorheen makkelijker ging, maar dat was iets wat in de oudere software speciaal was ingebouwd. Omdat éérst de aanklikbare code gerepareerd moet worden, kan ik daarna pas weer andere dingen doen. Ik doe mijn best, maar ik kan geen ijzer met handen smeden.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: zoeken

Je bent een topper Marianne!
En je hebt helemaal gelijk. Er wordt wel eens vergeten dat dit forum op vrijwilligers draait volgens mij...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Re: zoeken

Het zoeken is in zoverre nu aangepast dat de link "uitgebreid zoeken" nu op de zoekpagina staat. Dus Zoeken --> uitgebreid zoeken. Dan kom je weer bij de zoekfunctie zoals voorheen. Het enige dat  nog niet lukt (geen idee waarom niet, code lijkt helemaal goed te zijn) is de uitgebreide zoekpagina direct onder de link 'zoeken' te krijgen. Vooralsnog één klikje verder nog, hoop dat dat iets minder "een ramp!" is?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: zoeken

Dat heb je dan toch snel weer gedaan!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl