76

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

renata2 schreef:

ik vind de nieuwe site er erg mooi uitzien! maar het lukt me niet meer om een foto te plaatsen... als ik op het foto-icoontje klikt, gebeurt er niets. dat geldt eigenlijk voor alle icoontjes bovenaan het berichtvak. moet ik iets anders instellen ofzo?

helaas werkt dat nog niet.........

Wat je kan doen is je foto in je bericht plakken net als anders en dan ervoor [ img ] en er achter [ / img] plaatsen (spaties daarbij weglaten.........)

77

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Karin09 schreef:
renata2 schreef:

ik vind de nieuwe site er erg mooi uitzien! maar het lukt me niet meer om een foto te plaatsen... als ik op het foto-icoontje klikt, gebeurt er niets. dat geldt eigenlijk voor alle icoontjes bovenaan het berichtvak. moet ik iets anders instellen ofzo?

helaas werkt dat nog niet.........

Wat je kan doen is je foto in je bericht plakken net als anders en dan ervoor [ img ] en er achter [ / img] plaatsen (spaties daarbij weglaten.........)

dankjewel voor de hulp, het is gelukt!

78

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Gave nieuwe layout!! Heel fris en helemaal van nu. Top!

Taartelijke groetjes,
Amanda

79

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Toppie ziet er goed uit! Ook ik moet even zoeken en ontdekken maar dat is met zoveel wat nieuw is.
Ik zeg : gefeliciteerd!

80

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

ziet er goed uit, mijn complimenten :)

Wat betreft de zoekfunctie vond ik de vorige prettiger zoeken.
Nu staan alle berichten onder elkaar.
Dat je kon kiezen welke je wilde lezen was makkelijker.

81

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ik had het al gezegd, hele fraaie site :-)

1 vraagje  - in het vorige forum was er een functie "Mijn berichten", en dan kreeg je een lijst met alle topics waar je op had gereageerd. Zit die hier ook (en kijk ik dus met mijn neus) of is die functie er niet meer?

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

82

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Suuske schreef:

Ik had het al gezegd, hele fraaie site :-)

1 vraagje  - in het vorige forum was er een functie "Mijn berichten", en dan kreeg je een lijst met alle topics waar je op had gereageerd. Zit die hier ook (en kijk ik dus met mijn neus) of is die functie er niet meer?

Staat een opmerking over in dit topic: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=232901

83

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ik heb dit echt totaal gemist, dus schrok me een hoedje toen ik vandeweek voor het eerst weer op het forum kwam :)

Het is erg mooi geworden!

.. Want taart kan altijd!!