1

Onderwerp: NOG HEEL EVEN GEDULD

Welkom op de vernieuwde versie van het forum. Er zijn nog een paar dingen die nog toegevoegd moeten worden, o.a. de header van de rest van de site. Het is hier nu nog een beetje kaal ;)
We zijn daar hard mee bezig, net als met een aantal andere dingetjes dat zich nog even uit moet kristaliseren.

We houden jullie op de hoogte :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Het ziet er inderdaad nog een beetje kaal uit, ik mis ook avatars en smileys!!.wat ben ik zonder smileys hier...?
Het zal zeker even wennen zijn, maar het ziet er wel erg mooi uit :-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ik vind het verwarrend ben "mijn berichten " kwijt. Daarin heb je alles in een overzicht en nu moet je alles zo zoeken....

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

4

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

"mijn berichten" is er nog steeds, alleen niet met een rechtstreekse link bovenin. Via profiel --> Bekijk al je kun je er nog steeds bij.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

nou.... mijn berichten zat toch anders in elkaar volgens mij...
Nu kun je al je reacties zien, maar bij welk onderwerp is even niet zo duidelijk.
Bij mijn berichten zag ik bijv dit topic ook staan, omdat ik er op gereageerd had. Dat staat er nu niet meer bij (of kijk ik met m'n neus?)

Komen de smileys niet terug?? :-(

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

wauw!! wat ziet het er geweldig uit!!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

7

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Carien schreef:

Komen de smileys niet terug?? :-(

Smileys typen werkt wel......... ;-)

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Carien schreef:

nou.... mijn berichten zat toch anders in elkaar volgens mij...
Nu kun je al je reacties zien, maar bij welk onderwerp is even niet zo duidelijk.
Bij mijn berichten zag ik bijv dit topic ook staan, omdat ik er op gereageerd had. Dat staat er nu niet meer bij (of kijk ik met m'n neus?)

Komen de smileys niet terug?? :-(

Dat viel mij ook direct op, omdat ik daar altijd keek. Je kreeg dan een overzicht met alleen de topictitel waar jij ooit op gereageerd had.
Ach, het is altijd even wennen :)

9

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Jeuj, het linkje is gevonden! En het werkt, alleen moet ik hem nog even voor jullie zichtbaar maken. En dat gaat me vandaag niet meer lukken. Dus nog heeeeel even geduld, hoop dat het me snel lukt.

Net wat Karin zegt: de smilies zijn er wel en doen het ook, alleen niet vlak boven het typveld. Dat krijg je altijd met nieuwe software, dan zijn oude aanpassingen ineens niet meer compatibel. Wordt ook aan gewerkt! Tot die tijd kun je rechts boven het typveld op Smilies klikken, dan krijg je een venster waar alle smilies met hun afkorting staan :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ik vind de vernieuwde site erg mooi , lekker fris en duidelijk , ik zeg........

dat verdient een bloemetje voor de makers !

http://i1215.photobucket.com/albums/cc519/Carole3/verjaardag/garfield01.gif

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

komt goed..  :) morgen weer een dag..

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

12

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

owww, ik doe altijd :-) maar het is dus :)

fijn dat mijn berichten terug komt :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ziet er prachtig uit,  van deze tijd en lekker fris.  En het is ff zoeken ja !!
Complimenten hoor!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

14

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

mooi hoor GEFELICITAART ;)

15

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ziet er goed uit!! Ik mis echter 2 forums bij 'show off'..........(o.a 18+)

16

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ziet er heel erg mooi uit.

Wat me net opviel is dat de recepten bij vullen niet meer in een keer te zien zijn, ik vond dat juist wel fijn want dan kon je erlangs kijken wat je lekker leek of makkelijk een idee krijgen nu moet je eerst de letter klikken en dan weer terug. Misschien is het wennen ..

17

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Wat een prachtige frisse, moderne en rustige site!
En alles is wennen, komt vanzelf goed. Zeker met de inzet van de beheerders! Top gedaan!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

18

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

ik vind hem heel mooi, strak en zonder veel poespas, daar hou ik wel van!
Knap werk hoor!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Wauw dat was even schrikken. Ik doe hem net "open" en
de nieuwe site is er. Heel erg mooi hoor.
Gaan weer effe zoeken hoe het allemaal gaat werken. :)

20

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ziet er een stuk gaver uit zo :) top!

21

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Wat gaaf, deze nieuwe versie van het leukste forum! :)   
Mooi, strak en overzichtelijk vormgegeven. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

22

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Even een dubbel post:
Onwijs bedankt allemaal voor jullie reacties. Eerlijk is eerlijk: het blijft gewoon spannend hoe iedereen gaat reageren, omdat je er zelf al zó aan gewend ben (we zijn vrij lang bezig geweest O-). Ik hoop snel de puntjes op de i te kunnen zetten: klikbare smilies, linkje naar 'mijn berichten', alle avatars etc. maar vind het nu al super hoe er gereageerd wordt. TNX! :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

23

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ik wilde jouw bovenstaande bericht citeren en dat schuingedrukt plaatsen (nav een vraag van iemand), maar de schuingedrukt-knop (en vet en onderstreept) werkt niet volgens mij.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

24

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Carien schreef:

Ik wilde jouw bovenstaande bericht citeren en dat schuingedrukt plaatsen (nav een vraag van iemand), maar de schuingedrukt-knop (en vet en onderstreept) werkt niet volgens mij.

Via de knopjes boven het invoervak inderdaad nog niet (wordt aan gewerkt) als je voor de tekst [ i ] en daarna [/ i ] plaatst wordt het wel schuin.........(geen spaties tussen de haakjes en de i ;-)

25

Re: NOG HEEL EVEN GEDULD

Ik vind het er mooi uit zien! Heel veel complimenten, wat een berg werk hebben jullie verzet!  Nu gauw de rest bekijken!