51

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Echt heel erg mooi geworden en net als velen even wennen (ik krijg de smilies bv niet ingevoegd)

Maar dat komt vast nog wel hahahah

We blijven proberen :D

52

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Jeetje, mooi geworden! Echt een verfrissende nieuwe look, maar toch evengoed herkenbaar als ons eigen DLT, hoor! Super :thumb: gedaan!

Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met deze geslaagde metamorfose!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

53

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Gefeliciteerd hoor!  Ziet er lekker fris en zeer van deze tijd uit!   Heel mooi geworden.  En wat een werk zal dit geweest zijn?
Ik had alleen gedacht dat er meer geld opgehaald zou zijn?  109 en 120 euro. Ik had wel ietsje meer verwacht.  Maar wel fijn dat jullie dit kunnen gebruiken voor de site toch?
Complimenten!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

54

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ik was een paar daagjes niet meer op het forum geweest en wist niet wat ik zag!! Wat is de site
mooi en overzichtelijk geworden. Mijn complimenten voor de nieuwe site!!!

55

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Marianne schreef:

Die vind je op www.deleukstetaarten.nl, boven het forum zit (nog) geen slideshow.
Alle taarten die in de slideshow staan vind je in het betreffende album in de galeriij :) (en ik dacht wel dat je er tussen stond :P)

Dat smiley-klikken komt terug, beloofd!

Eindelijk kreeg ik de galerij geopend :) Ik kreeg steeds foutmelding bij openen van galerij / recepten / enz.  Nu heb ik alles kunnen bekijken, inclusief dus de galerij. En tot mijn verrassende verbazing zie ik 2 foto's van mij of zoals manlief zei, van hem. Ik maak nl. hetgeen er op de foto staat en dan volgt zijn hobby, fotografie ;) Me = helemaal happy; en met een mooi nieuw overzichtelijk forum -> GEFELICITEERD!! (al is het uiteraard nog een beetje wennen) & 2 foto's in de slideshow :D

56

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Wow! Ziet er prachtig uit :)

57

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ge Wel Dig! Ik kan alles nog vinden, maar het ziet er zo clean en fris uit, super! Gefeliciteerd allemaal en bedankt voor jullie harde werk, ik blijf jullie maandelijks mijn kleine bijdrage storten hoor. Ben wel over op fb, maar kom toch weer wat vaker buurten...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

58

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Wow, wat ziet het er allemaal gelikt uit ;)
Geweldig gedaan!

59

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Wow!

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

60

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Onwijs bedankt allemaal voor jullie reacties. Eerlijk is eerlijk: het blijft gewoon spannend hoe iedereen gaat reageren, omdat je er zelf al zó aan gewend ben (we zijn vrij lang bezig geweest O-). Ik hoop snel de puntjes op de i te kunnen zetten: klikbare smilies, linkje naar 'mijn berichten', alle avatars etc. maar vind het nu al super hoe er gereageerd wordt. TNX! :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Wauwie wat is het supergaaf geworden....

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

62

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Super hoor!

Groetjes, Dorothea.

63

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Hij is echt heel mooi geworden :thumb: , hopelijk zijn de avatars snel weer boven water, ik mis de mijne wel hoor

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ziet er moor en verzorgd uit hoor! Complimenten!

65

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Kan het kloppen dat de zoekfunctie nog niet helemaal goed functioneert? Ik zocht op botercreme en kreeg een foutmelding. Als ik bijv. zoek op bumba dat lukt het wel, maar dat is niet overzichtelijk. Je krijgt dan direct alle berichten waar bumba in voorkomt, maar is niet echt duidelijk.

66

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

In principe is de zoekfunctie niet gewijzigd; waarschijnlijk kreeg je de melding "Insane query. Aborting."? Dit betekent dat het zoekwoord zóveel hits heeft, dat het te gek is. Je kunt dan beter ene beetje specificeren (+botercreme +toef of zo).

En als je zoekt op bumba krijg je inderdaad alle berichten waar bumba in voorkomt, dat is de bedoeling van het zoeken ;) Wat zou je liever hebben?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

67

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Nou in de 'vorige' zoekfunctie kreeg je dan een hele lijst met topics, en daar kon je dan uit kiezen wat je wilde lezen. Nu krijg je direct alle berichten ervoor...zonder dat je kunt kiezen.... Snap je?

68

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

En je kan ook niet meer kiezen tussen 'alleen onderwerp' of 'alleen bericht'

69 Laatst bewerkt door Tralatest (13-12-2013 11:12)

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Ik denk dat ik je snap :) Ik weet niet meer zeker of dit nou een aanpassing was (laat topics zien ipv berichten) of dat dat standaard was en we nu weer terug zijn naar de standaard. Ik duik er het weekend even in :)

Woops, dat was mijn testaccount :+ Berichtje is dus van Marianne ;)

70

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

ok, dankje! Ik heb ondertussen wel een beetje in de gaten hoe het nu zit.(bijna gevonden wat ik zocht) Maar tis niet zo heel overzichtelijk dat hij alle topics al opent, en dat je er dan één berichtje van kunt lezen. Gelukkig staat de topicvraag er wel bij vermeld. Maar persoonlijk vind ik dit wat onoverzichtelijk

71

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Je testaccount werkt in ieder geval prima :+

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Wat is hij mooi geworden en wat een werk hebben jullie verzet. Mijn complimenten!!! Helemaal geweldig!

groetjes Evelyne

73

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Strak hoor! Binnenkort  maar weer eens gaan neuzen...

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

74

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

Heel erg mooi geworden! Ziet er sfeervol en modern uit :)

75

Re: VERHUISBERICHT Het gaat nu toch echt gebeuren: 12 december

ik vind de nieuwe site er erg mooi uitzien! maar het lukt me niet meer om een foto te plaatsen... als ik op het foto-icoontje klikt, gebeurt er niets. dat geldt eigenlijk voor alle icoontjes bovenaan het berichtvak. moet ik iets anders instellen ofzo?