1

Onderwerp: Kook brander ervaring gevraagd

Ik ben op zoek naar een handige koksbrander oftewel creme brulee brander. Waar moet ik op letten en welke zijn aan te bevelen? Ik zie soms dat mensen die vand e gamma gebruiken of van action. Ik wil graag jullie ervaringen hierover.

2

Re: Kook brander ervaring gevraagd

Ik heb pas de brander van de action gekocht. Wel nog even vullen kwam ik later achter.  Maar het werkte perfect. Ik heb geen ervaring met andere branders, dus vergelijken kan ik het niet.

3

Re: Kook brander ervaring gevraagd

Ik heb er een van de Sligro, werkt perfect! De brander word op een bus gas gedraaid deze koop je apart van elkaar. De brander is een euro of 12 de bussen gas weet ik niet.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

4 Laatst bewerkt door annick67 (14-11-2013 07:53)

Re: Kook brander ervaring gevraagd

Ik heb er een aantal van de Action, die doen het prima. Bijvullen gaat erg makkelijk!

Kost volgens mij euro 5,19 bij de Action.

5

Re: Kook brander ervaring gevraagd

ik heb er eentje van de xenos, ook niet echt iets op aan te merken maar ik maak ook niet zo heel vaak of veel creme brulee. Ik denk dat als je hem vaak gebruikt of 4 toetjes ofzo maakt dat ie dan niet echt sterk genoeg is, niet snel genoeg heet. Ik moet wel heel vaak zo'n pinnetje omlaag duwen en de gasknop indrukken achter elkaar. Voor 2 toetjes op zich geen probleem maar dat is persoonlijk.