1

Onderwerp: link kan ik niet vinden foto,s

ggggrrrrben al heel de middag bezig met een aantal foto,s erop te zetten via mijn album maar wat ik ook probeer niks werkt
een aantal maanden geleden heb ik het ook gedaan en toen ging het wel op YouTube een filmpje gekeken maar daar hadden ze het over een link maar bij mij geen link te zien aan de linkerkant
wie wil mij helpen dank je wel

Re: link kan ik niet vinden foto,s

Je neemt de link van je foto.. dat is de http://www.mijnalbum.nl/code Die kopieer je en zet je [ img] [ /img] op de pagina.

Ik heb de [ img] [ /img] nu even met spatie, maar dat moet dus officieel niet!!

3

Re: link kan ik niet vinden foto,s

oke je moet van je mijnalbum boven het

http://www.mijnalbum.nl/foto-?????? regeltje kopieren
die hier plakken en dan als het nog blauw is op het vierkantje met de 2 bergjes erin klikken dan komt er img voor en achter te staan en dan zouden je fots wel zichtbaar moeten zijn

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

Re: link kan ik niet vinden foto,s

hoi dames
bij staat aan de linkerkant dit voeg foto,s toe daaronder weer deel dit album daarondermaak fotoboek enz enz maar geen link
ik snap wel dat je moet kopieren en op de regel moet gaan staan en blauw wordt maar ik moet eerst die link hebben

5

Re: link kan ik niet vinden foto,s

nee je opent je album en dan zie je aan de rechter kant allemaal kleine fototjes daar klik je op de foto die je wil hebben .
die opent dan groot en daar bovenaan zie je een regel staan in de adres balk en die regel moet je dus kopieren en dan zoals hierboven beschreven verder gaan

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

6

Re: link kan ik niet vinden foto,s

Ik doe het zo:
Open het album wat je hier wilt plaatsen.
Links naast de foto zie je 4 blauwe vierkantjes staan,eentje van fb,eentje van twitter,eentje met een soort van ketting en eentje met een envelopje.
Klik op het vierkantje met de ketting erop.
Er verschijnt dan een venster met de teksten "Link naar deze foto" met 3 regels eronder en de tekst "Link naar album" met 2 regels eronder.
Je moet dan de tekst "Link naar deze foto" hebben.
"Ga met je muis naar het rechthoekje ( met het woord kopieren) naast de 2e regel.
Er verschijnt dat een zwart tekstballonnetje met de tekst "plaats deze foto op een forum".
Klik nu op het tekstvlakje met kopieren.
De tekst op de regel wordt dan blauw.
Ga dan hier naar het forum en klik op het rechter gedeelte van je muis.
Klik dan op "plakken" en voila........hier staat je foto. :Y

Probeer het zo maar eens.
Lukt het niet,dan gil je maar,dan maak ik er foto's van.

P.s. krijg je het zo niet hier geplakt,dan moet je op de blauwe regel met je rechtermuisknop klikken en dan op kopieren en daarna hier naar je topic en op plakken klikken.

groetjes yvon