1

Onderwerp: Ondernemingsplan

Een ondernemingsplan maken wat een gedoe vooral als je een idee hebt maar niet weet hoe je het wil uitwerken. Wil een deleukstetaarten winkel combineren met een soort van multivlaai. Dus lekker genieten met je kopje koffie en stukje taart op het terras en daarna je spulletjes kopen om thuis zelf aan het werk te gaan. Maarja nu nog een naam verzinnen en een logo. Hebben jullie misschien leuke ideeën. ik loop een beetje vast. Wil iets dat je echt kan zien dat het met taarten te maken heeft en mijn naam erin verwerkt lijkt me opzich ook leuk maar kan niks origineels verzinnen.

Groetjes
Lizzy Timpers

2

Re: Ondernemingsplan

En je topic staat in de WWW rubriek omdat..?
Wat is je vraag precies? Dan is duidelijk waar je naartoe wilt en of je goed staat.

Succes met je plannen!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Ondernemingsplan

zoals ik het lees wil ze hulp met het bedenken van een naam voor een taartspulletjeswinkel/ cafe/terras waar je ook een taartje kunt eten met een kop koffie/thee erbij...

ik weet zo 1,2,3, ook geen naam... ook niet met Lizzy erbij

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

Re: Ondernemingsplan

lizzy schreef:

Wil een deleukstetaarten winkel combineren met een soort van multivlaai.

Die snap ik alvast niet. Een deleukstetaarten winkel? Of een leuke taartenwinkel? Want een deleukstetaartenshop heeft een vast concept...??

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Ondernemingsplan

Ja ik gaf even een voorbeeld met de deleukstetaarten winkel. Wil dan wel een eigen assortiment. maarja een naam verzinnen is wel moeilijk daarom vroeg ik of jullie nog ideeën hadden.