1

Onderwerp: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Goedemorgen!

Een klant wil een glow in the dark taart. Deze foto kreeg ik toegezonden...
http://2.bp.blogspot.com/-iumaWkszxpc/Tja0_qmMPLI/AAAAAAAAAy8/Iaq13cVuGY0/s1600/P1080287.JPG

Op de taart is dus zoiets als bodypaint gebruikt. Wie heeft daar weleens meegewerkt? En heeft iemand een idee waar kan ik glow in the dark bodypaint kan kopen?

Tips zijn van harte welkom!

2

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Bij Cake Boss hebben ze ook een keer glow in the dark bodypaint gebruikt.  :Y
Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt en zou niet weten waar je het kan kopen. Niets te vinden op google?

3 Laatst bewerkt door missda (07-11-2013 12:19)

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Cake boss is geweldig :D
Ben benieuwd of er in Nederland ook al mensen met glow in the dark een taart hebben gedecoreerd...
Ja ik had via google gezocht en kwam op één site waar ze toevallig zijn uitverkocht. Er was nog wel een ander pakketje, maar dan zou ik voor 4 kleine tubes €20,90 kwijt zijn. Vond ik ook weer erg prijzig. Maar misschien weet iemand waar het gewoon in de winkel te koop is?

En anders het pakketje bestellen...maar tips zijn nog steeds welkom!

4

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

ik heb een keer iets vergelijkbaars gezien bij DC Cupcakes. Ik ben HEEL hard aan het nadenken hoe ze het toen hebben gedaan. Er staat me iets bij van sodawater.

Even gegoogled: het was tonic, dat hebben ze door de botercreme gedaan.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

5

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Dat hadden ze bij Cake Boss toen ook eerst geprobeerd, maar dat werd niet zo fel. Lichtte niet echt op in het donker...

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Wel een super coole taart

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

Kan je dat niet met die electric kleuren van America color doen met iceing of zo

8

Re: glow in the dark bodypaint gebruiken?

electric colors met gesmolten marsmallows ;-)

overigens, als het echt in het donker oplicht, zou ik het niet eten....maar da's wat anders

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda