1

Onderwerp: Zo jammer

Ik ga er maar vanuit dat het komt omdat iedereen lekker druk is met bakken, taarten en boetseren en hierdoor nog maar weinig tijd heeft om alle topics te bekijken, lezen én erop te reageren.
En misschien komt het omdat het aantal forumleden van DLT door de taarten- en cupcakestrend explosief gegroeid is, waardoor het niet meer bij te houden is, maar het moet me toch even van het hart dat ik het zo ontzettend jammer vind dat sommige taarten gewoon geen reacties krijgen.

Er zijn topics die heel veel views hebben, en toch maar een paar reacties en soms zelfs helemaal geen reactie. Iedereen steekt naar beste kunnen veel tijd en moeite in zijn/haar creaties en het zou toch leuk zijn als ze daar dan ook een complimentje of feedback voor krijgen.

Groetjes,
Sandra

2

Re: Zo jammer

je heb helemaal gelijk, maar ik merk bij mezelf ook wel dat ik soms even snel kijk en dan geen reactie plaats :o

Soms heb ik ook van die tijden dat ik alleen de topic open die nog geen reactie hebben en daar schrijf ik dan wel iets bij.

3 Laatst bewerkt door Esther68 (28-10-2013 15:40)

Re: Zo jammer

Ik zit vaak op DLT maar als ik op alles 'moet' reageren heb ik hier een dagtaak aan. Vaak wordt in 1 week meerdere topics geopend met dezelfde vraag, terwijl dit makkelijk zelf op te zoeken is. Vind ik tenminste  ;) . Wanneer je googelt op 'je vraag'+ 'deleukstetaarten' komen er heel veel (dezelfde  ;) ) topics op je scherm.
Wat betreft het (niet) reageren op taarten.....ik doe hier ook aan mee, reageer ook weinig. Maar ik vind nog steeds dat het vrijblijvend moet zijn. Ik weet ook niet of ik het zou willen trouwens. Ik heb liever dat iemand reageert omdat diegene mijn taart mooi vindt, en niet omdat het zo sneu is dat ik zo weinig reacties heb  ;)


Wil hier nog iets aan toevoegen (hoop niet dat ik hier spijt van krijg  :o ) maar ik vind dit soort topics (waar er ook al heeel veeel van zijn  ;) ) eigenlijk nogal betuttelend. We zitten niet op de kleuterschool, waar kinderen 'behoedt' worden voor de tegenslagen in het leven. Waar ik het trouwens ook niet mee eens ben. Kinderen moeten juist leren om met tegenslagen om te kunnen gaan, vind ik. Ik heb zat tegenslagen gehad in mijn jeugd en ben er niet slechter van geworden. Juist niet... ;) Sorry....moest ik even kwijt (heb last van mijn PMS, denk ik  ;) )

4

Re: Zo jammer

Views worden ook gegenereerd door de topicstarter zelf en door mensen die niet zijn ingelogd. Het aantal views zegt dus lang niet alles.

Voor wie graag op de hoogte blijft van de laatste 75 geplaatste topics in de parades: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/newtopics.php

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Zo jammer

Ik ben het wel met je eens Sandra, hoor... en ik ben er zelf ook wel schuldig aan.
Momenteel bekijk ik de site lang zoveel niet meer als in het begin, en ga ik selectiever te werk...Deels inderdaad doordat er zoveel gepost wordt dat er alleen een doorkomen aan is, om het per dag een aantal keren te bekijken...
maar of ik hier verder een "oplossing" voor heb.... dat weet ik niet. Ik zie het mezelf momenteel ook niet snel veranderen.... (daarentegen plaats ik zelf ook bijna geen foto's enz meer.....)
maar het zou wel mooi zijn als taarten een reactie krijgen....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

6

Re: Zo jammer

Meestal reageer ik alleen op de geplaatste taarten, maar ik wil ook in deze draad wel even een duit in het zakje doen  :P

Sinds anderhalf jaar ben ik ook aan het taarten bakken en decoreren begonnen en het is een serieuze hobby van me. Ik wil steeds beter worden. Omdat mijn omgeving weinig gewend is op het gebied van mooie taarten, kan alles wat ik maak op een hoop oh's en ah's rekenen.  :lol: 
Leuk natuurlijk, maar minder vleiend dan een positieve reactie of opbouwende kritiek van medebaksters.  :Y

Wat me opvalt is dat je jezelf een ongeluk klikt en behoorlijk wat wachttijd hebt als je een paar taarten wilt bekijken en van commentaart voorzien. Het zou handiger en ik denk ook uitnodigender zijn als je meer een tijdlijn-achtige omgeving maakt zoals op Facebook, zodat je in een oogopslag de foto's van de taarten ziet en direct daaronder kunt liken of kunt reageren. Dat zou denk aanzienlijk meer reacties opleveren voor de geplaatste taarten.

Of een soort mozaiekfoto waar je dan je favoriet van die dag aan kunt klikken om zo De taart van de dag te kiezen met elkaar.  :thumb:

Misschien is er voor de nieuwe site wel zoiets bedacht?

7

Re: Zo jammer

Word idd drukker op de site. Daarnaast kijk ik vaker even naar het geen wat gemaakt is. Probeer wel te reageren maar echt niet altijd.

Zelf plaats ik geen foto s meer.  mijn niveau kan niet tippen aan het niveau wat je hier soms ziet.

8

Re: Zo jammer

Saskialala schreef:

Misschien is er voor de nieuwe site wel zoiets bedacht?

Nee hoor, zoiets is of wordt niet bedacht. Klik om te liken, dat is op Facebook. Een forum is voor reacties :) Het forum zal ook niet voorzien worden van allerlei technische hoogstandjes, helaas betekent dat namelijk een enorme berg programmeerwerk en daar zijn nou eenmaal niet de financiële middelen voor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag