51

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

viertje schreef:

Hallo staaltje, ik bedank  je namens mijn zus in de VS   die miste al jaren de rijstevlaai ,ze heeft deze nu al een keer of 5 gemaakt en zijn daar een groot succes.(en ze worden iedere keer beter)

Wat leuk om te horen!! Bedankt voor je berichtje :)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

52

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Staaltje schreef:
Nanske8 schreef:

Hallo Staaltje,

Bedankt voor het recept, het ziet er heerlijk uit! Wil ze binnenkort ook gaan proberen maar zie bij het recept custard staan. Dit ken ik eigenlijk niet  :o Waar in de supermarkt zou ik dit moeten vinden?

Groetjes,
Nancy

Custard staat in de supermarkt bij de pakjes pudding geloof ik, het is poeder waar je vla en custardpudding van kan maken. Leuk dat je het recept gaat proberen!

Hoi,
Afgelopen weekend heb ik ze dan éindelijk een keer gemaakt! Ze waren heeeerlijk ;) (had alleen erg veel 'rijstepap' over in verhouding met taartjes).
Heb een foto geplaatst in de rubriek klein & fijn.
NOgmaals bedankt voor je recept!

53

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Hallo Staaltje,

Mijn vriend is helemaal verslaafd aan rijstevlaai. Ik had deze van de week gemaakt maar hij was te droog geworden. Nu ik deze zag leek mij dit ook wel een origineel idee, ze zijn erg leuk!! Zou ik misschien het recept mogen? Hoe zorg jij ervoor dat de vlaai niet te droog wordt?

Groetjes

54

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Ik heropen even een oud topic, want de site is al een paar dagen onder constructie :( en ik kan nergens anders dit recept vinden? Kan de TS misschien hier het recept plaatsen? :D

55

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Hoi Nikkie, ik ga nu de site weer online doen! :) Over n halfuurtje staat ie er zeker weer op!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Hi, zag dit topic voorbij komen en dit lijkt me nou precies lekker voor onze eigen sweet table die eind augustus gepland staat! Maar op je vernieuwde site (mooi trouwens) kan ik 'm niet vinden. Zag wel je poffert recept en aangezien ik ook Groningse van origine ben ga ik die ook zeker eens proberen!

57

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Hi, je kunt de link gebruiken in het berichtje aan het begin van dit topic, of de zoekfunctie gebruiken op mn website. (ik zocht op vlaai en kwam hem zo tegen) Hoop dat je het kan vinden!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Gevonden! Thnx, zag nergens archief of iets. Dus vandaar. Hij is erg leuk, je site!

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Aanvulling op to-do list...check!

60

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Staaltje schreef:

Hoi Nikkie, ik ga nu de site weer online doen! :) Over n halfuurtje staat ie er zeker weer op!

Jaaaa super! Ik ga meteen kijken!! Klopt t dat je site nu Sugaridoo heet :)?

61 Laatst bewerkt door Staaltje (14-10-2013 13:53)

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Oeps dubbel berichtje.

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

62 Laatst bewerkt door Staaltje (14-10-2013 13:41)

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Ja klopt mijn site is verhuist naar sugaridoo.com :) ik heb de link in het begin berichtje even aangepast!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

63

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Via de link kom ik er prima, maar de ingredienten kan ik niet lezen.
De beschrijving wel.

64 Laatst bewerkt door Staaltje (14-10-2013 16:41)

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Dank je Mirie, ik zie het nu ook. Daar is vast iets mis gegaan met verhuizen van mijn site... Ik ga het even oplossen!

[Edit] Ik heb het recept bijgewerkt :)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

65

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Fijn, ze lijken me erg lekker. Dan ga ik ze zeker een keer uitproberen.

66

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Ze zien er heerlijk uit! Ik ga het vh weekend uit proberen.
Mag ik vragen waar je de vorm uitsteker hebt gekocht?
Of hoe het heet?

67

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Ga het zeker een keer proberen weer eens wat anders :)

68

Re: [Howto] Mini rijstevlaaitjes

Leuk dat jullie ze gaan proberen, ze zijn zoo lekker :)

Die uitsteker heb ik een keer op een taartbeurs gekocht. Het is een doosje met ronde uitstekers waarvan de ene kant glad is en de andere kant geribbeld. Ik weet helaas geen merk of naam..

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)