1

Onderwerp: Formaat taartdoos?

Sinsdkort heb ik de beschikking over een Sligro-pas. Op deze manier wil ik in ieder geval een partij taartdozen inslaan. Nu lijkt het me niet zo'n strak plan om van alle formaten een partij te kopen aangezien ik dan wel een magazijn mag gaan regelen.
Daarom vraag ik mij af hoe jullie dat doen. Hebben jullie wel allerlei formaten, of één of twee maten?

2

Re: Formaat taartdoos?

Ik heb de 30x30 dozen want daar passen mijn 29x29 mdf taartplateaus precies in  :Y
Was vandaag nog bij Sligro en ik heb me enorm moeten inhouden om mn karretje niet vol te gooien haha  :lol:

3

Re: Formaat taartdoos?

Ik heb geen pasje, jammer genoeg, maar heb altijd wel een paar dozen in voorraad. Voor het geval dat...(pak meestal in folie in)
Ik heb alleen de maten 30x30 en 25x25. De mdf plaatjes zaag ik, net als Anna, een cm kleiner dan de doos waar deze in gaan.

Re: Formaat taartdoos?

Ik heb ook de 30 cm dozen! En mijn plankjes zijn 3 mm kleiner, zodat er niks kan verschuiven! Dus hier op/in doe ik al mijn formaten taart. Het enige wat steeds een andere maat heeft is het taartkarton! ;)

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

5

Re: Formaat taartdoos?

ik zelf gebruik 30 cm dozen maar soms vind ik het uitzien als...."ik wil wel maar ik kan niet"  pfff dan is het een kleine taart in zo'n grote doos.
Maar omdat ook ik geen sligro pasje heb  koop ik ze altijd bij de bakker.
Gelukkig heeft mijn vriendin me aangeboden ( met pasje) om mee te gaan naar de sligro.
Ik weet niet of dat een slim plan is............anders maar dikke beurs mee nemen  :o  :o

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

6

Re: Formaat taartdoos?

Bedankt voor de reacties dames.
Ik denk dat het dan toch een partij van 30x30 gaat worden.
Misschien dat ik er dan ook nog 20x20 bij doe, anders kunnen de taarten van +- 15 cm namelijk "zwemmen" in de grote dozen. En ik ga ook geen onderplaat van 30 cm gebruiken onder een taart van 15 cm.
Of doen jullie dat wel?