201

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

Hoi Dyan,

Er kan van alles bij de chocolademousse!

Ik smeer mijn taarten altijd af met MBC, daar kun je als je de chocoladesmaak wil vasthouden wat cacao doorheen doen  :9 .

Verder combineer ik 'm met van alles! Als ik m maak met pure chocolade vind ik lemon curd het lekkerst, maar een frambozen of aarbeienmousse is er ook heel erg lekker bij!

Succes met kiezen!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

202

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

ook gemeld

203

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

Dit is niet mijn dag geloof ik...

Ik ben begonnen met het maken van deze mousse maar het is een groot hard kauwgom stuk chocolade geworden. Het is wel lekker heb het geproefd door er een stukje vanaf te breken maar hier kan ik niets mee.
Iemand een idee? Misschien opnieuw opwarmen en er dan wat water/slagroom bij doen?

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

Hoever ben je nu, wat heb je al bij elkaar gedaan en wanneer werd t hard/kauwgum?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

205

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

Het is opgelost :-) Ik heb het in de mixer gegooid en er kokend water bijgedaan net zolang tot het een vloeibaar glad geheel werd. Ik had 72% pure chocolade misschien dat dat het probleem was maar het is gelukkig opgelost :-) dank je wel!

206

Re: Super-snelle Heeeeerlijke Chocolademousse

Ik ga deze zéker proberen..maar met welke andere smaak kun je chocolade combineren in één taart?