1

Onderwerp: pagina intypen taartparade

Ik heb geen idee of het mogelijk is, maar wil het toch graag voorstellen.
Ik ben een beetje verslaafd aan deze site, zit er erg vaak op en houd alle nieuwe geposte topics bij van de taarten die zijn gebakken. Ik vind het leuk om al die taarten te zien, ook voor inspiratie. Soms wordt er niet zo veel gepost en wil ik toch nieuwe ontwerpen zien dus ga ik en paar pagina's terug. Je kunt dan klikken op (op dit moment) pagina 1900 en zo steeds wat pagina's terug gaan. Maar wat ik zo zonde vindt: al die taarten van pagina 100 t/m 1800 kijkt niemand terug, dan moet je wel heel veel geduld hebben om steeds maar te blijven doorklikken. Ik vind het jammer dat ik die taarten niet kan zien, is het niet mogelijk om een balkje toe te voegen waar je een paginanummer intikt zodat je op die pagina komt? Of dat je ipv twee pagina's verder kunt klikken, je tien pagina's verder kunt klikken zodat het wat sneller gaat?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: pagina intypen taartparade

Ik heb even gecheckt, er bestaat inderdaad een mod (=aanpassing op forumsoftware) hiervoor. Echter, ik heb alleen een oude versie gevonden. Op dit moment wordt er achter de schermen hard gewerkt aan een upgrade van het forum, dus ook ook de forumsoftware. Of het daarbij mogelijk is, weet ik (nog) niet.

Nog even geduld dus, tegen de tijd dat de nieuwe forumsoftware draait, weet ik of het daar ook in kan :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: pagina intypen taartparade

Oké! Leuk dat er misschien iets mee wordt gedaan. We zullen zien.  ;)  bedankt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: pagina intypen taartparade

O, dat zou super zijn!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5

Re: pagina intypen taartparade

De laatste nummers van de url zijn de 'paginanummers'. Als je dat nummer veranderd in bijv. 50 kom je op pagina 50. Kan je daar wat mee?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: pagina intypen taartparade

Oh ik was al helemaal blij dat dat kon. Maar bij mij werkt het niet hoor  :nooo als ok bij taartenparade kijk en dan de url, dan eindigt die sowieso op 3 en niet op 1 terwijl ik wel op pagina1 ben. Ik heb er een keer 50 van gemaakt toen kwam ik op het beurzenforum terecht. Daarna nog een keer 100 ingetikt en toen kwam er niks.. Raar!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: pagina intypen taartparade

Als de dan bijv op pagina 2 klikt..........zie je in de url iets extra's erbij verschijnen........dat laatste getal kun je dan aanpassen..........

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … =3&p=3

waarbij p=3 dus gewijzigd kan worden in elk ander pagina nummer

8

Re: pagina intypen taartparade

Ja het werkt  :D  super, eigenlijk best logisch en gek dat ik daar zelf niet aan heb gedacht   :o  nou kan ik lekker verder met taarten bekijken zoveel ik maar wil haha

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

Re: pagina intypen taartparade

:thumb: