1

Onderwerp: Gestapelde taart in koeling

Beste bakgenootjes,

Ik heb dit weekend een bruidstaart en nu wil ik die op locatie stapelen! De taart wordt echter wel aan het eind van de avond gesneden!

Blijft de taart wel staan? Ik stapel eigenlijk net voor de taart wordt aangesneden, nu zou de stapel een paar uur moeten staan! Zou dit gaan?

En als uk de stapel in de koeling doe, heb ik dan veel kans op een zwetende taart, wang er zit geen karton omheen dan? Of zou dit geen probleem zijn als de taart er ruim op tijd wordt uitgehaald???

Help me out!!!

2

Re: Gestapelde taart in koeling

inderdaad ruim op tijd uit de koeling halen. en een paar uur stilstaan als stapel kan prima. Maar zet er wel deuvels in!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Re: Gestapelde taart in koeling

Voldoende dowels en cakeboards gebruiken! Anders gaat het zeker fout.

Als hij een paar uur uit de koeling moet houdt dan ook rekening met de vulling....

Succes

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

4

Re: Gestapelde taart in koeling

Ik gebruik altijd cakeboards en douwels,voor de onderste taart gebruik ik de holle plastic van Wilton, een stuk of 8 voor de onderste van 35 cm. De taarten erop met de houten stokjes van Wilton en gebruik het schema voor het aantal!

Dus een zwetende taart kan ik voorkomen om deze ruim op tijd uit de koeling te laten halen zonder dat er taartdozen om zitten! Want een zwetende taart is NIe zo mooi