1

Onderwerp: Wie kan er goed koekjes versieren met Royal icing?

Wie kan er goed koekjes versieren met RI, woont in de buurt van Waalwijk en wil mij het eens goed leren?

Ik versier vaker koekjes met RI, maar het wordt nooit naar mijn zin...
Wie wil mij helpen?

Groetjes Wendy

Re: Wie kan er goed koekjes versieren met Royal icing?

Ik heb nog niet zo vaak koekjes gedaan maar ik heb wel een kopykake en....ik houd regelmatig freubelavonden waar je dingen uit kunt proberen, dus ook koekjes versieren....aanstaande maandag 12 aug. Is de eerst volgende , je bent van harte welkom

Adres is vosdonk 39 T in etten leur
Groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

3

Bedankt voor je aanbod, maar dat gaat me helaas niet lukken. Uitproberen heb ik al heel vaak gedaan, dus weet het wel een beetje. Maar ben nu net op zoek naar iemand die het echt goed en mooi kan om het mij eens te laten zien. De workshops van de koekenbakkers zou ik graag doen, maar dat is voor mij wel erg ver weg...

Niemand om mij te helpen of iemand met goede tips?

4

ik heb binnenkort een workshop van de koekenbakkers op de agenda staan.. Waalwijk is hier 3 kwartier vandaan..

5

Ik geef workshops koekjes versieren met icing. Ik zit in Nuland, vlakbij den Bosch. Website: www.alletaartje.nl
Groetjes, Harry

6

Harry schreef:

Ik geef workshops koekjes versieren met icing. Ik zit in Nuland, vlakbij den Bosch. Website: www.alletaartje.nl
Groetjes, Harry

Ik heb daar al eerder over geïnformeerd bij jou maar daar is nooit echt een vervolg opgekomen. De informatie op je site is ook niet meer zo recent. Op je FB pagina zie ik wel heel veel foto's van taarten en kinderfeestjes maar niets over koekjes.....

Groetjes,
Ilona.

7

Ook ik ben opzoek naar iemand in omgeving Goes die workshops Royal icing geeft ......