1

Onderwerp: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

http://5.media.hyves-static.net/1534226100/6/9gfb/0/img1534226100.jpeg

Die haartjes staan helemaal wijd uit, waarschijnlijk door het dopje verkeerd erop te doen (dat wil soms niet goed)
Ook laten die haartjes soms los, geen gezicht natuurlijk op een taart.

Herkenbaar?Tips?

2

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Ik zou zelf gewoon een nieuwe kopen, maar ja, ik ben daar vrij makkelijk in :rolleyes:

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Kan je m niet een keer goed uitspoelen zodat alle haartjes nat zijn en dan m met een touwtje drom op laten drogen (snap je me??) doe het ook wel eens met van die ronde kwasten.

en dat er haartjes uitvallen dat is bij elke kwast wel...
kan me er ook ontzettend aan ergeren als ik in 1 keer zo'n haartje op een (meestal ingepakte) taart zit. :x

4

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

@Tigrasas: Is mij toch te duur ;)

@bakelover: Ik snap je. Ja kan dat natuurlijk altijd eens proberen.  :thumb:

5

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Zo duur is dat ding toch niet ofmvergis ik mij niu dan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

@tigrasas: 10 euro vind ik best duur voor iets wat ik evt. zo ook kan oplossen. (ben een hele zuinige thuisblijfmama ;) )

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Hoi,

Ik heb dat idd ook een keer gehad en ik vond deze tool weer net iets te duur om zomaar een nieuwe te kopen.

Toen heb ik het volgende gedaan: alle haren samen geknepen, zodat er een kleine(re) punt ontstaat en vervolgens de dop met een draaiende beweging op de kwast zetten. De haren draaien dan mee en worden niet naar beneden gedrukt. Vervolgens heb ik de kwast een hele tijd niet gebruikt (een paar weken) en het probleem was opgelost. De paar haartjes die nog raar stonden, heb ik afgeknipt.

Ik hoop dat het bij jou ook lukt  :Y !!

8

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Jojointhahouse schreef:

Hoi,

Ik heb dat idd ook een keer gehad en ik vond deze tool weer net iets te duur om zomaar een nieuwe te kopen.

Toen heb ik het volgende gedaan: alle haren samen geknepen, zodat er een kleine(re) punt ontstaat en vervolgens de dop met een draaiende beweging op de kwast zetten. De haren draaien dan mee en worden niet naar beneden gedrukt. Vervolgens heb ik de kwast een hele tijd niet gebruikt (een paar weken) en het probleem was opgelost. De paar haartjes die nog raar stonden, heb ik afgeknipt.

Ik hoop dat het bij jou ook lukt  :Y !!

Dank je wel voor de tip. Ga ik proberen  :thumb:

9

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Ik heb vorige week precies dezelfde gekocht, ook bijna 10€.Bij het uitpakken viel me al meteen op dat er een hele pluk haren opgefrommeld zat in het folie'tje.Toch maar geprobeerd,eerst wat nat gemaakt en die pluk terug wat recht gekregen. Maar er vallen ZOVEEL haren uit...! "Niet zo duur"...wel, 10€ voor zo'n slechte kwaliteit is echt te veel...Ik heb dan ook de webshop meteen gemaild, en ik zou of een nieuwe krijgen of m'n geld terug. Denk dat ik voor het laatste ga wanneer ik dit hoor...Bovendien heb ik ooit bij De Leukste Taarten deze handige tool ontdekt, en die haren kwamen niet los. Alleen heb ik hem niet gevonden op de webshop...?

Re: Is dit nog op te lossen? (pump brush)

Ik heb vandaag mijn brush weg gedaan na 2x gebruiken er kwamen heel veel haren los ( zag ik pas toen het op de taart zat....). Ben eerst heeel lang bezig geweest die haartjes er af te krijgen zonde van die brush! Is er ook een andere manier dan die brush wat het zelfde effect geeft?