1

Onderwerp: Kleurstoffen xenos

Of ik gebruik de zoekfunctie verkeerd, of er is nog geen topic over. Iemand ervaring met de kleurstoffen van de xenos? Zowel vloeibaar als pasta

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

2

Re: Kleurstoffen xenos

Ik heb afgelopen week ook een potje pasta gehaald..maar nog niet gebruikt...dus ben benieuwd naar anderen die er wel ervaring mee hebben.

3

Re: Kleurstoffen xenos

Ik heb het nog niet gekocht maar wel regelmatig mee in mijn handen gestaan. Ik koop het normaal bij de toko maar die hebben bijv. geen zwart en dat kan toch wel handig zijn.

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

4

Re: Kleurstoffen xenos

Niemand die er ervaring mee heeft?

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

5

Re: Kleurstoffen xenos

Laatst een potje blauwe kleurstof gekocht. Het leek op de kleur van koekiemonster. Nou weet ik niet hoeveel kleurstof er in moest, maar na een half flesje nog niet de kleur die het moest zijn. Marsepein en flesje weggegooid. Toen aan het mengen geslagen met de kleuren van americolor en snel resultaat. Voor mij nooit meer de kleurstof van de xenos.

6

Re: Kleurstoffen xenos

O dat is jammer :(
Nou gebruik ik het niet om marsepein mee te kleuren, alleen beslag, maar als je dan ook zoveel nodig zou hebben is het zonde van het geld. Dan liever een ritje richting de toko

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

7

Re: Kleurstoffen xenos

Je kunt het natuurlijk een keer proberen om er beslag mee te kleuren. Misschien heeft dat wel een andere reactie. Proberen kan altijd, want zoveel kost het nu ook weer niet.

Re: Kleurstoffen xenos

net rozegel/pasta gebruikt maar werkte gewoon goed, geen klachten.

9

Re: Kleurstoffen xenos

Ok dan ga ik het maar gewoon een keer halen. Vind het toch wel handig als er een winkel om de hoek is waar ik uit veel kleuren kan kiezen

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

Re: Kleurstoffen xenos

ik heb het wel gebruikt in fondant, je moet mischien iets meer gebruiken als am collor. maar ja tis niet anders

11

Re: Kleurstoffen xenos

Heb bijna alle kleuren gekocht, pasta en vloeibaar en vind het goed werken! Heb er beslag mee gekleurd, en had van de pasta bijna niets nodig :) van de vloeibare denk ik een theelepel op een beetje beslag. Heb er ook icing mee gekleurd, vind het fijn werken hoor!

12

Re: Kleurstoffen xenos

xenox is allleen goed voor beslag.....die worden wel mooi

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

13

Re: Kleurstoffen xenos

Ok fijn, dat doe ik namelijk toch het meest!

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

14

Re: Kleurstoffen xenos

ik had een potje met bruin kleurstof gekocht om te proberen.
Nou na een half potje in mijn marsepein gegooid te hebben kreeg ik nog geen mooie kleur. Bleef echt een vieze kleur.
Dus zal niet nog een potje kopen.