1

Onderwerp: High tea hapjes invriezen?

Ik wil voor mijn 40e verjaardag ipv taarten nu eens high tea hapjes maken. Aangezien ik n hoop mensen verwacht wil ik t liefst 2 dgn van te voren al beginnen met het één en ader te maken.
Welke hapjes zijn aan te raden die ik ruim van te voren kan maken en gewoon kan invriezen?

2

Re: High tea hapjes invriezen?

Ik heb over 2 dg een sweettable ...en de vlgde keer wil ik ook een hightea geven. Dus ik lees met je mee!
Heb op vakantie heel veel kopjes, theepotten gescoord..dus die moeten gebruikt worden!

3 Laatst bewerkt door Butzies (25-07-2013 23:37)

Re: High tea hapjes invriezen?

Miljonairs shortbread erg lekker makkelijk te maken en die hoef je niet eens in te vriezen.
Mini apeltaartjes vriezen volgens mij ook goed in.
Cakepops
Quiche (hartige taart)
Bonbons/ chocolaatjes ( hoef je natuurlijk ook niet in te vriezen)
Meruenge lollies ( ook niet in de vriezer)
Cakerol van biscuitdeeg met vulling je je kan invriezen. In zijn geheel invriezen en dan hoef je op de dag zelf alleen maar plakken te snijden
Koekjes met royal icing, die moet je bijna wat verder van te voren maken zodat het goed kan drogen..en natuurlijk niet inde vriezer.

Zomaar wat ideetjes die me zo te binnen schieten...  :Y

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

4

Re: High tea hapjes invriezen?

Niet goed gelezen!
Dan is het bijna hetzelfde als een Sweettable...

Dit is wat ik ingevroren hebt:
kwarktaartjes
monchou taartjes
oreo balls
bananen soexen
chocolade soexen
tompoezen ( mini)
stroopwafel cupcakes
brownie de luxe

Succes!

5 Laatst bewerkt door koekenbakkerBrinky (26-07-2013 12:03)

Re: High tea hapjes invriezen?

bananenbrood, hmmmm

6

Re: High tea hapjes invriezen?

Corey, het verschil tussen een high tea en een sweet table is ook minimaal in mijn optiek. Met een high tea zijn er wat meer hartige dingen dan bij een sweet table en die vind ik vers nou eenmaal het lekkerst dus staan die niet echt in mijn lijstje...

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

7

Re: High tea hapjes invriezen?

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen (de rubriek voor alle vragen over invriezen + ontdooien)

8

Re: High tea hapjes invriezen?

Dank voor de vele ideeën!!