1

Onderwerp: Springvorm 30cm

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een springvorm van 30cm. Ik kan deze natuurlijk bij een taartenwinkel halen maar vroeg me af of xenos, action en blokker dit misschien verkoopt voor een redelijke prijs? Of weten jullie misschien een andere winkel?

2

Re: Springvorm 30cm

xenos heeft veel van dat soort vormen voor weinig.
Ik heb er een 25 cm gekocht, maar kan me herinneren dat ze ook grotere hadden.

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

3

Re: Springvorm 30cm

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

4

Re: Springvorm 30cm

denk dat je in al die winkels wel kan slagen daarvoor. blokker heeft ook veel maar voor de 30 cm zou ik kijken bij een wat grotere vestiging... meestal hebben de kleine alleen de doorsnee vormen. action heeft ook zeker vormen.

Re: Springvorm 30cm

bij xenos heb ik hem gehaald hihhi niet heel erg duur, bij de action misschien ook wel. daar ben ik nog niet wezen kijken voor bak spullentjes

6

Re: Springvorm 30cm

Ik heb er bij Marskramer een gekocht.

7

Re: Springvorm 30cm

Ik heb een 28 weten te scoren, nergens een 30 te krijgen. Er moeten 20 stukken uitgaan, nu weet ik van de tabellen dat 28 ok is voor 21 maar zijn het dan geen piepkleine stukjes?

Re: Springvorm 30cm

Dan bakje hem gewoon extra hoog. Of 2x bakken of verhogen met bakpapier
Zodat hij 10cm hoog wordt, plus 3 of 4 lagen vulling, wordt heel mooi!

I never met a calorie I didn't like....

9

Re: Springvorm 30cm

Dankjewel voor de tip en snelle reactie :)
Kapsel is lekker hoog dus taartje wordt idd 3x gevuld :) mjam!

10

Re: Springvorm 30cm

aveve, daar haal ik de mijne; voorlopig ook nog geen dure bakpannen voor mij. alleen is een springvorm erg lastig om te stapelen....