1 Laatst bewerkt door Annelies (28-02-2013 18:42)

Onderwerp: Naamkeuze........

Het zal wellicht aan mij liggen, maar gaan we echt wel de goede kant op???

Het hebben van een andere naam dan die van jezelf is misschien voor sommigen een aardigheidje en voor anderen een "must", maar ik zag net de naam van het laatst aangemelde forumlid en die luidde:

Vaak lukt het soms niet

Ik acht mezelf best ruimdenkend, maar hier denk ik van:
Hoe wil je dat ik je aanspreek? Is dit echt serieus bedoeld of kon je gewoon de boel een beetje opschudden? :/

Dan vraag ik me toch oprecht af of het forum elke naam accepteert dat wordt ingetypt, of elke zin (want bovenstaande kun je toch niet echt als naam bestempelen, maar meer als een zin.....)
Hoe "denkt" het forum hierover?  :think:

Ik ben benieuwd...

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

2

Re: Naamkeuze........

Hahaha das wel n goeie...

Maar wel n vreemde bedoeling  :lol:

3

Re: Naamkeuze........

:lol:  :lol:  :lol:

Je hebt groot gelijk!

Laatst zag ik 'beginneling' (of zoiets dergelijks) langskomen. Ben benieuwd of zo iemand na een paar jaar en (wellicht) tig taarten dat nog steeds een passende naam vindt  :think:

Soms zie je trouwens wel dat mensen hun 'echte' naam als aftiteling hebben staan. Dan zijn ze in ieder geval normaal 'aanspreekbaar'  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: Naamkeuze........

Namen die niet geaccepteerd worden, zijn:
carpinteyrotqp
ByronCFL
cokacola32
eldemRermenia
msfctuib
LumsJeMeThums
Christinebof
Plaubonounc
ReewEsserse
JanieConr
NeafelfRaks
JaredBoga
Effemoflourne
ProormPar
qrroowhui
fafFraumb
jordansvxzw
Annuantonek
oripataemparp
Jeveexpinue
pkindknrows
catyiopteex
attipiletraip

Als in: dit zijn de laatste 23 geweigerde gebruikers; dit doen we zo'n 12x per dag of zo, te beginnen met 's morgens à 107 stuks en dan in de loop van de dag de overige 200.

Als er dan een hollandse naam (of in dit geval: een hollandse zin :P) tussen staat, "mag" dat wel. Ik weet op zeker dat ik dan over een tijdje een wijzigingsverzoek krijg, maar dat terzijde :P

Niet iedereen realiseert zich dat de naam die je opgeeft ook de naam is die zichtbaar is bij elk berichtje. Niet dat het er niet bij staat, maar ja ;) Dus ik snap wat je bedoelt, maar geen idee wat er aan gedaan kan worden  :think: (als in: ik geloof niet meer zo in uitleg ergens bij  :nooo O-))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Naamkeuze........

ach ja, ik kan me ook voorstellen dat je na de 5de poging om iets in te geven wat op je naam lijkt, je het opgeeft en dan maar een vage kreet doet die dus nog niemand heeft en die dus wel werkt.... haha! toen wij lid werden waren er nog niet zo belachelijk veel leden en konden we er nog wat van maken......

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Re: Naamkeuze........

In 2005 geregistreerd he? Tja... Mijn naam was al weg, toen heb ik er iets van gemaakt. Maar ik zet inderdaad wel altijd mijn eigen naam onder het bericht. Ik denk dat het lastig is om nog iets te vinden wat op je eigen naam lijkt, Annelies.

Tieneke

7 Laatst bewerkt door Annelies (28-02-2013 20:09)

Re: Naamkeuze........

Marianne schreef:

Namen die niet geaccepteerd worden, zijn:
carpinteyrotqp
ByronCFL
cokacola32
eldemRermenia
msfctuib
LumsJeMeThums
Christinebof
Plaubonounc
ReewEsserse
JanieConr
NeafelfRaks
JaredBoga
Effemoflourne
ProormPar
qrroowhui
fafFraumb
jordansvxzw
Annuantonek
oripataemparp
Jeveexpinue
pkindknrows
catyiopteex
attipiletraip

Als in: dit zijn de laatste 23 geweigerde gebruikers; dit doen we zo'n 12x per dag of zo, te beginnen met 's morgens à 107 stuks en dan in de loop van de dag de overige 200.

Als er dan een hollandse naam (of in dit geval: een hollandse zin :P) tussen staat, "mag" dat wel. Ik weet op zeker dat ik dan over een tijdje een wijzigingsverzoek krijg, maar dat terzijde :P

Niet iedereen realiseert zich dat de naam die je opgeeft ook de naam is die zichtbaar is bij elk berichtje. Niet dat het er niet bij staat, maar ja ;) Dus ik snap wat je bedoelt, maar geen idee wat er aan gedaan kan worden  :think: (als in: ik geloof niet meer zo in uitleg ergens bij  :nooo O-))


In het begin van jouw berichtje dacht ik:    :lol:  :lol:
Halverwege                             dacht ik:     :/
En nu...................................................... :rolleyes:  :(  :x  :mad:  :nooo

Dus voor jou Marianne:  ;)  :thumb:  (en natuurlijk ook voor de andere modjes!!!!)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

Re: Naamkeuze........

:D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Re: Naamkeuze........

:+

En ik heb net sewSwobseks en urnpopxn ook maar geweigerd  :Y

Re: Naamkeuze........

Whahaha ik ben ook zo`n type.
Mijn naam staat als
Els komt net kijken hihihi.
als iemand problemen heeft mag Komt net kijken er af hoor.
Bakgroetjes Els

11

Re: Naamkeuze........

Ik word na zo'n Russische/Poolse/Oekraïnse invasie altijd erg blij van een naam als 'vaak lukt het soms niet'. :D

Gelukkig heb ik gewoon mijn eigen naam. :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Re: Naamkeuze........

Pooh schreef:

Ik word na zo'n Russische/Poolse/Oekraïnse invasie altijd erg blij van een naam als 'vaak lukt het soms niet'. :D

Gelukkig heb ik gewoon mijn eigen naam. :+

:lol:  :lol:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

Re: Naamkeuze........

en ook nog de komma vergeten :D

14 Laatst bewerkt door roosendahl (31-05-2013 22:21)

Re: Naamkeuze........

Ik was ook héél blij dat mijn naam nog niet weg was.....  :cool: Ach er is ook maar 1 taarten bakkende Roosendahl in Nederland.... :lol:

15

Re: Naamkeuze........

Haha, wat een leuk gesprek hier...Heb big-smilend zitten meelezen.
Mijn naam was al vergeven, toen heb ik mijn geboortejaar er maar achter geplakt....weet gelijk iedereen hoe oud ik ben  :D

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

16

Re: Naamkeuze........

Bianca1969 schreef:

Haha, wat een leuk gesprek hier...Heb big-smilend zitten meelezen.
Mijn naam was al vergeven, toen heb ik mijn geboortejaar er maar achter geplakt....weet gelijk iedereen hoe oud ik ben  :D

Ik ben blij dat ik dat niet hoefde te doen..... :P  :lol:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

17 Laatst bewerkt door angelavvp (06-06-2013 14:11)

Re: Naamkeuze........

Whaha sorry urnpop en swebseks whaha.....reuze benieuwd wat voor een taart ik me daar bij voor moet/kan stellen :lol: . modjes :thumb:  :thumb:

Groetjes angela (vvp zijn de initialen van mijn achternaam  ;) )

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

18 Laatst bewerkt door Siena (20-07-2013 13:01)

Re: Naamkeuze........

Tja ergens begrijp ik het wel,

veel namen zijn immers al bezet.


zo wilde ik toendertijd de forumnaam 'Geesje'(13-05-2010)

kon niet, was bezet.


het gekke is nu wel dat iemand anders zich kortgeleden(25-06-2013) heeft aangemeld met die naam,
het namen systheem snap ik dus niet helemaal...

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Re: Naamkeuze........

Ik vind "vaak lukt het soms niet" een leuke naam! En ik zou mijn eigen naam ook niet willen veranderen. In het Gronings zeggen ze: Bist een echte kouk'nbakker (geen idee hoe je het schrijft). Dat betekent dat je er niet veel van kan. Vond ik leuk om te gebruiken. En zo heeft ieder misschien een verhaal achter z'n naam. Al denk ik bij "Christinebof" eigenlijk aan iemand die met hele dikke wangen rond loopt en niet aan iemand die taarten maakt. :think: Misschien dat deze naam daarom geweigerd is?

Groet Ingrid

20

Re: Naamkeuze........

Wel, ik wil mijn naam veranderen, maar dat lukt me niet.....
Moet ik dan een nieuwe account aanmaken?
Ik heb namelijk sinds kort een leukere bedacht  :D

21

Re: Naamkeuze........

Pink_lady schreef:

Wel, ik wil mijn naam veranderen, maar dat lukt me niet.....
Moet ik dan een nieuwe account aanmaken?
Ik heb namelijk sinds kort een leukere bedacht  :D

Dan mag je een mail naar Marianne sturen........geen nieuw account......