1

Onderwerp: Magic Decor

Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief binnen van Jouw taart shop met het bericht erin dat er iets nieuws is in Nederland: Magic Decor, eetbare kant voor een betaalbare prijs.

Natuurlijk meteen op de site gespiekt, en ziet er goed uit. Ruime keus uit verschillende matten.
Werkt hetzelfde als Sugarveil (als ik het goed zie).

Ben er heel benieuwd naar!! Even nog door sparen, en dan eens gaan proberen.

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

2

Re: Magic Decor

Had het ook gelezen. Ben benieuwd of iemand er al eigen ervaring mee heeft? En die hier dan wilt delen uiteraard  :D

3

Re: Magic Decor

vanessa1982 schreef:

Had het ook gelezen. Ben benieuwd of iemand er al eigen ervaring mee heeft? En die hier dan wilt delen uiteraard  :D

Me to :Y

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

4

Re: Magic Decor

Ja, ik ook benieuwd

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

Re: Magic Decor

Ik heb het pas uitgeprobeerd. Was de eerste keer. Aanbrengen in de mat ging prima. Ik heb gekozen voor de oven-methode om het te laten drogen (snel en ik ben niet heel geduldig  O-) ).
Ging er ook prima weer uit. Alleen was het niet zo flexibel als ik had gedacht en het breekt best wel snel. Voor het bewaren wordt aangegeven dat je het een maand kunt bewaren in een afgesloten plastic zak. Dat heb ik dus gedaan, maar het was een paar dagen later helemaal niet flexibel meer en heel erg broos.  :think:
Maar ..... zoals ik al zei, het was de eerste keer dat ik het gebruikt heb, dus het kan ook gewoon aan mij liggen dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik ga binnenkort gezellig verder oefenen  :D

6

Re: Magic Decor

Ik heb het net gisteren in huis gekregen. Zal het ook eens uit gaan proberen. Ik ben redelijk geduldig :)  dus ik zal het niet in de oven doen en aan de lucht laten drogen. Misschien gaat dat beter.

7

Re: Magic Decor

ben erg benieuwd
ben ook wel geinteresseerd
ik lees nog mee

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

8

Re: Magic Decor

lees ook mee!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

Re: Magic Decor

ben benieuwd\

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

10

Re: Magic Decor

ik heb hem al een tijdje in huis maar nog niet uitgeprobeerd

groetjes Hanneke

11

Re: Magic Decor

Ik ga het volgende week bestellen.

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

12

Re: Magic Decor

Ik heb de Magic decor uitgeprobeerd. Ik heb het in de mat aan de lucht laten drogen. Ik heb een Magic Decor en een Sugarveil mat gebruikt. De Sugarveil mat is snel droog dus die kon er na anderhalf uur al uit. De Magic Decor mat heeft een wat dikker reliëf en duurde ongeveer 4 uur voordat ik het eruit kon halen.
Ik vind wel als je het even zo laat liggen het snel brokkelig wordt. Ik denk dat je gelijk na het maken het moet verwerken of heel goed moet inpakken. Ik heb het goed ingepakt en ga als ik komende weken vakantie heb een keer op een taartje verwerken. Ik kan dan ook zien wat het gedaan heeft als het een poosje ligt. Ik zal dat nog wel een keer posten.

Groetjes,

Dorien