1

Onderwerp: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

Ik ben in augustus jarig en ik zou heel graag een keer een sweettable maken, maar heel veel dingen moeten altijd in de koelkast dus hoe doen jullie dat?

Ik wil graag vlaaien maken en een chocolade munt taart met van die stokjes eromheen.. maar denk niet dat dat op tafel kan bljiven staan dus dan word t nogal een lege tafel :P

wat zetten jullie er allemaal op?

2

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

Hier is al ooit een topic over geweest.
Weet niet hoe ik een link kan plakken maar via de zoekfunctie kun je het betreffende topic vast wel vinden.

3

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

welke woorden en rubrieken heb je in gezocht want ik krijg helemaal niets via de zoekfunctie

4

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=221696

Hopelijk lukt dit zo?

5

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=221696

Hopelijk lukt dit zo?

6

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

Via de zoekfunctie kwam ik er ook niet uit, ben gewoon gaan zoeken, wist dat ie ergens moest staan  :Y

7

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

bedankt voor de link maar dan nog kom ik er niet uit.

er zijn een aantal dingen die ik graag wil bakken en ik wil weten of dat kan voor op een zomerse sweettable of dat ik het beter gewoon uitkan serveren.

max pers. is 30 maar vaak komt een deel 's middags en een deel 's avonds dus ik weet ook niet hoe ik dat dan moet doen... gewoon maar een deel neer zetten denk?

1. chocolade taart met munt en chocolade botercreme en chocomunt stokjes.
2. Vlaaibodem met banketbakkersroom mee gebakken en later aairdbeien vlaaifruit erop (voor op sweettable zou ik dan mini's maken ipv 1 grote)

de bovenste 2 wil ik sowiesow daar wil ik niet vanaf wijken maar ik heb zo veel ideeen en ik denk dat het veels te veel word:P

3. Appeltaart (mini's voor een sweettable)
4. cupcakes met botercremetoef of marsepein.
5. fruitspiezen
6. meringues
7. heel misschien cakepops maar dat smelt denk ik? en ik vind ze nog steeds een ramp om te maken:P
8. kwarttaart cupcakes

en wat hartige dingen maar die komen op een apart tafeltje dan: chips bladerdeeghapjes(ham-kaas/kaas-kruiden) komkommer snoeptomaatjes

hele waslijst maar ik graag gewoon weten van de zoetigheid wat enige tijd buiten de koelkast kan staan in augustus

8 Laatst bewerkt door Butzies (12-07-2013 13:35)

Re: sweettable in augustus hoe zit dat met de warmte help?

De appeltaart, fruitspiezen, merengues,cupcakes en cakepops moet lukken volgens mij....als het maar niet in de zon staat...
Kwarktaartjes zou ik nie buiten de koelkast laten.

Voor wat betreft de taarten, kan je overwegen om 2 kleine van elk soort te maken...zo kun de de een 's middags doen en de ander 's avonds...

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-