26

Re: Een artikel over bakspay

Cupla schreef:
elleoj schreef:
Cupla schreef:

Reden om nog meer inslaan hahahahahaha....hoef ik die dure WD40 spray niet meer halen voor fietsketting en autodeur....lol

Even langs de action fietsen, daar is WD40 lekker goedkoop. :)

Action is voor mij nog ruim uur rijden (papendrecht) en dan nog eens parkeergeld betalen en benzine...om nou daarvoor speciaal rijden ben ik niet goedkoop uit

Hihi, ja, dat wist ik niet natuurlijk. ;-) Als je 'rs in de buurt bent dan. ;-)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Re: Een artikel over bakspay

Die zelfmaakspray moet je wel goed en lang schudden hoor waar mn vent werkt doen ze met de machines vrij lang over... Die spray die ik test zitten geen toevoegingen als buthaan en andere drijfgassen in.... Hij ruikt zelfs niet wat ik weer een plus vind... Alleen de grote van de fles en knijpgedeelte ben ik niet over te spreken nog

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

28

Re: Een artikel over bakspay

wat is lang schudden dan?

29

Re: Een artikel over bakspay

chan1985 schreef:

wat is lang schudden dan?

Tja, wat is lang? Maar water mengt niet met olie, dus je zult een emulsie moeten creëren (hele kleine oliedeeltjes, verspreid door het water) en daar moet je denk ik toch flink moeite voor doen.
En ik denk dat het ook ontmengt als je het dan weer laat staan, dus de volgende keer moet je weer schudden.
Maar dat denk ik, ik heb het nooit geprobeerd.

Dat mengsel van die crisco/bloem/olie heb ik wel geprobeerd en dat werkt geweldig!

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: Een artikel over bakspay

sweettooth heeft t al beantwoord ;)

de machines krijgen het op een gegeven moment wel zover dat het in die vorm blijft maar vraag mij ook niet hoe...

zou ik straks is aan mn vent moeten vragen... als hij uit papendrecht terug is

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

31

Re: Een artikel over bakspay

dat crisco/bloem en olie mensel hoef je dat niet iedere keer opnieuw te schudden?

32 Laatst bewerkt door pennyroyaltea (26-06-2013 10:35)

Re: Een artikel over bakspay

trouwens cupla er is ook een action in dordt die is voor jou dichterbij denk ik zo :)

niet veel maar toch wel wat.. en je kan gratis op weeskinderendijk of energiehuis staan en dan het busje nemen richting de stad (die van energiehuis stopt er zowat bij)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

33

Re: Een artikel over bakspay

@ Cupla: Spijkenisse en Hoogvliet hebben allebei ook een Action. Is wel dichterbij voor jou denk ik. Anders Zwijndrecht, Dordrecht

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

34

Re: Een artikel over bakspay

pennyroyaltea schreef:

sweettooth heeft t al beantwoord ;)

de machines krijgen het op een gegeven moment wel zover dat het in die vorm blijft maar vraag mij ook niet hoe...

zou ik straks is aan mn vent moeten vragen... als hij uit papendrecht terug is

machines kunnen dat ook niet zonder emulgator hoor. Dat zit bv ook in melk zodat de consumemt die niet meer zelf hoeft te schudden voor gebruik. Bij verse melk komt de room bovendrijven.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

35

Re: Een artikel over bakspay

SweetTooth schreef:

@ Cupla: Spijkenisse en Hoogvliet hebben allebei ook een Action. Is wel dichterbij voor jou denk ik. Anders Zwijndrecht, Dordrecht


Zwijndrecht vind ik drama....Haast geen parkeerplekken...Ben paar x geweest pffff echt drama...

Spijkenisse een action??? Mag iemand mij vertellen waar precies want kom regelmatig daar en heb nooit gezien

Hoogvliet kom ik niet zo...

Dordrecht ja dat is ook optie....

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Re: Een artikel over bakspay

Mirjam5 schreef:
pennyroyaltea schreef:

sweettooth heeft t al beantwoord ;)

de machines krijgen het op een gegeven moment wel zover dat het in die vorm blijft maar vraag mij ook niet hoe...

zou ik straks is aan mn vent moeten vragen... als hij uit papendrecht terug is

machines kunnen dat ook niet zonder emulgator hoor. Dat zit bv ook in melk zodat de consumemt die niet meer zelf hoeft te schudden voor gebruik. Bij verse melk komt de room bovendrijven.

op pag 1 heb ik de emulgator erook bij gezet ;) gelukkig geen melk.. want dan hadden wij weer een probleem met onze dochter

hij werkt fijn btw voor koken... bakken ga ik vanavond doen.. ben benieuwd.. volgende week mag mn vent mn bevindingen op zn werk afleveren hihihi

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

37

Re: Een artikel over bakspay

Cupla schreef:
SweetTooth schreef:

@ Cupla: Spijkenisse en Hoogvliet hebben allebei ook een Action. Is wel dichterbij voor jou denk ik. Anders Zwijndrecht, Dordrecht


Zwijndrecht vind ik drama....Haast geen parkeerplekken...Ben paar x geweest pffff echt drama...

Tja, ik vind hem juist ideaal, maar ieder zijn ding.

Spijkenisse een action??? Mag iemand mij vertellen waar precies want kom regelmatig daar en heb nooit gezien

Hoogvliet kom ik niet zo...
Dordrecht ja dat is ook optie....

http://www.action.nl/vestigingen/view/i … /order/ASC

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)