1

Onderwerp: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Even een nieuw topicje, dan maak ik hem gelijk sticky :)

De ontwikkelingen mbt de upgrade / update van DeLeuksteTaarten.nl gaat nu razendsnel. Het website ontwerp is af, dat gaat nu omgezet worden in een werkende website. De upgrade behelst uiteraard meer dan alleen het forum, hoewel we ook niet kunnen wàchten op de forum-update zodat we niet meer dagelijks handmatig allerlei trucs uit hoeven te halen.

We zijn superblij met alle donaties & giften via Paypal en via de ING rekening. Graag willen we jullie de voortgang tonen in een afbeelding. Ik zal mijn uiterste best doen (want dat moet natuurlijk wel handmatig) om deze minimaal wekelijks te updaten. Het streefbedrag is het 'restbedrag'. De overige kosten (die ook al deels voldaan zijn) komen uit vaste donaties & google-inkomsten vanaf 2011.



Binnenkort komt er een leuke actie met prijzen, maar wil je tot die tijd alvast wat bijdragen? Dat kan dan via de "Doneren" knop links onder het hoofdmenu, of via ING 4217083 tnv DE LEUKSTETAARTEN.NL (NL33INGB0004217083     INGBNL2A)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Nou het gaat al hard zo, super!! (Maar altijd ruimte voor meer natuurlijk ;) )

3

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Dankjewel voor deze update! Nog maar 4000 euro, dat moet te doen zijn!

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

4

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

:thumb:

5

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

:thumb:  :Y

6

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Mooi, komt die actie nog voor de zomervakantie, bij ons al over 3 weken?

7

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Ik ga mijn best doen!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Geweldig,we moeten het met z'n alle voor elkaar gaan krijgen dat het einddoel behaald kan worden.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

9

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Kijk, eindelijk een beeld erbij. En ik vind dat we al aardig ons best gedaan hebben!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

1/5e deel is al binnen met minimale aandacht....! dat komt vast goed :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Zijn we nog niet gestegen?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

12

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

M. was met vakantie, ze komt vast snel met een update.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Vast :)

Donderdag heb ik weer tijd om een optelsom te maken :Y

Helaas is het ook vakantie op het webbureau, dus hoewel er daar wel degelijk ontwikkelingen zijn, zullen we voor concrete voortgang even daarop moeten wachten.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Hoi Marianne, heb je al beeld op een update voor de thermometer?  :)

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

15

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Ik heb de thermometer nog niet bijgevuld (dat kan wel met de maandelijkse donaties van een aantal forumleden plus google-inkomsten), maar heb wel een andere leuke update: vanmiddag heb ik de FAQ en de nieuwsberichten t/m een jaar geleden overgezet naar de nieuwe layout!! Een hele klus, dat zeker, en er volgt nog veel meer werk (wat te denken van het overzetten van alle recepten), maar het resultaat wordt super!!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

:thumb: trots!

17

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Zo langzaamaan wordt de nieuwe site gevuld en hij wordt steeds mooier!!! Vandaag zijn de reviews over gegaan en is er een start gemaakt met de boeken. Met dit tempo moet het lukken voor Taart & Trends!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

18

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Wauw! Helemaal top! Go-go-go  :thumb:

19

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Trots op jullie!  :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

20

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Ik word steeds nieuwsgieriger! Ik vind het fantastisch dat je er zoveel tijd instopt!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

21

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Even een upje  ;) voor alle nieuwe leden en leden die niet zo vaak meer online zijn  O-)

22

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

maarruh.......
T&T is geweest inmiddels en tuurlijk weet ik dat deadlines er zijn om niet gehaald te worden.... :rolleyes:  ;) ....
maarruh  O-)  O-)  O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

23

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Inderdaad, T&T is geweest en daarnee onze gewenste deadline ook. :(
Wij doen ons best en werken natuurlijk keihard voor jullie, maar we zijn afhankelijk van een externe partij en kunnen daardoor soms niet verder.

Vandaag zijn we wel een stapje verder gekomen, de receptenrubriek is gevuld. Met een handige navigatie en een direct-print mogelijkheid. :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Wat spannend allemaal,ben net als vele andere heel benieuwd naar het eind resulaat  :Y
Zal binnenkort nog een kleine donatie doen,maar er zou toch ook een soort van tombola komen???

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

25

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Esther mv Nick en Sanne schreef:

Wat spannend allemaal,ben net als vele andere heel benieuwd naar het eind resulaat  :Y
Zal binnenkort nog een kleine donatie doen,maar er zou toch ook een soort van tombola komen???

Was volgens mij op de Taart&Trends beurs. Ben wel benieuwd wat dat heeft opgeleverd en hoe het er nu voor staat....