1

Onderwerp: [gevonden] Karen lace mold

Ik zoek de Karen lace mold van Earlene's cakes
Hij is wel te koop in buitenland maar misschien weet iemand waar ik hem gewoon hier in een webshop kan kopen!

2

Re: [gevonden] Karen lace mold

Even gekeken wat je bedoeld. Leuke, niet eerder gezien. Maar oei wat duur! Als je een stukjes van dit soort kant kunt vinden, kan je er dan niet beter zelf een mold van maken met silli?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Re: [gevonden] Karen lace mold

Annemiek schreef:

Even gekeken wat je bedoeld. Leuke, niet eerder gezien. Maar oei wat duur! Als je een stukjes van dit soort kant kunt vinden, kan je er dan niet beter zelf een mold van maken met silli?


Ja ik weet het hij is inderdaad duur maar vind hem zo gaaf.
Ik weet dat iemand hem had vorig jaar op een stand van t&t maar ze had er maar één mee en die kon ik niet kopen.
Het is een idee om met silli te maken alleen ik vind het niet zo lekker werken,de mold was bij mij niet zo lekker flexibel :D

4

Re: [gevonden] Karen lace mold

Bij Ellen creative cakes misschien?

groetjes Hanneke

5

Re: [gevonden] Karen lace mold

axhanneke schreef:

Bij Ellen creative cakes misschien?

Nope daar heb ik als eerste gekeken  :) b

6

Re: [gevonden] Karen lace mold

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen aangezien je een winkel zoekt om de mold te kopen

7 Laatst bewerkt door christa.meijer (05-06-2013 23:29)

Re: [gevonden] Karen lace mold

Als je van een kant en siliconenmal ma:akt dan moet je eerst de kant insmeren met een soort fixatiepasta,of vloeibare si
lli? En dan iets dikker maken met een soort niet hard wordende klei, voordat je uiteindelijk de mal maakt. Weet iemand daar meer van'en ook vooral waar ik dat extra spul kan kopen?

Re: [gevonden] Karen lace mold

Als je van een kant en siliconenmal ma:akt dan moet je eerst de kant insmeren met een soort fixatiepasta,of vloeibare si
lli? En dan iets dikker maken met een soort niet hard wordende klei, voordat je uiteindelijk de mal maakt. Weet iemand daar meer van'en ook vooral waar ik dat extra spul kan kopen?

9

Re: [gevonden] Karen lace mold

Je kan het kant ook hard maken met suikerwater wel goed laten drogen en goed plat leggen maar het moet kunnen.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

10 Laatst bewerkt door Atena (06-06-2013 09:23)

Re: [gevonden] Karen lace mold

Hoi Daantjes,
Je hebt geluk; ik weet precies waar je de kant kan kopen, en dat is

https://nl-nl.facebook.com/pages/Cupcak … 1756280530

De eigenares heet Jane en heeft heel bijzondere spullen, lace molds, rolling pins, etc uit het buitenland. Je kan met haar contact ook nemen via facebook en ook via  info@cupcakes-taart.nl

Groetjes en succes,
Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

11

Re: [gevonden] Karen lace mold

Ik heb net even op defb pagina van Jane gekeken....maar er zijn diverse mensen die aangeven dat Jane wel geld heeft ontvangen van hen maar zij tevgeefs hun spullen. Ze reageert ook nergens op! Zou daar dus niet bestellen! :nooo

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

12 Laatst bewerkt door Atena (06-06-2013 22:57)

Re: [gevonden] Karen lace mold

Hoi, hoi

Ik heb Jane op een  beurs vorig jaar leren kennen. Ze had inderdaad alle spullen te koop bij haar (spullen die op haar Facebook staan en nog meer). Ook de Karen lace mold van Earlene's cakes. Toen heb ik leuke dingen van haar gekocht (die nergens te koop waren, bijv. De Showpeels voor isomalt die komen uit VS). Dit jaar had ik contact met haar opgenomen via haar email en van haar de relief rolling pin en Cake play isomalt besteld. Het heeft zo een 3 weken geduurd totdat ze de spullen had verstuurd; ik vond het ook lang duren en een beetje vreemd dat niet via haar webwinkel, maar wel particulier geld gestoord moest worden. Ik had toen de spullen wel gekregen.
Maar inderdaad, als andere mensen hun spulletjes niet krijgen, dan is aan te raden om NIET van haar te kopen.

Groetjes, Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

13

Re: [gevonden] Karen lace mold

Hoi meiden

Ik was deze topic al helemaal vergeten!
Lief dat jullie nog aan het zoeken waren.
Ik heb de mold inmiddels al lang hoor en eigenlijk nog meer van Earlene's .
Ben er heeeel blij mee :)
Dank je wel allemaal