1

Onderwerp: hoe verwijder.....

Ik mijn hele profiel?, volgens mij kan ik niet alles wissen.
Of is het gewoon een kwestie van uitloggen?.

Ik zie dat mijn topic is verwijdert, prima, maar ik wil graag duidelijk maken dat ik na mijn laatste post niet meer heb kunnen lezen omdat ik naar de bruiloft was.
Dus waarom het verwijdert is weet ik niet, maar het is wel de aanleiding dat ik heb besloten niet meer op dit forum te willen komen

2

Re: hoe verwijder.....

Je profiel kan je niet verwijderen, je kan wel besluiten om niet meer te komen/in te loggen. Dat is aan jou.
Zonde dat je de reacties van een paar leden als reden ziet om niet meer te komen. Er valt nog genoeg te zien en te lezen buiten die reacties om.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: hoe verwijder.....

Je had je bericht zelf al verwijderd, dus vandaar dat wij het hele topic hebben verwijderd. Een topic zonder inhoud is tenslotte niet zo logisch, dan gaan mensen alleen maar gissen op wat er misschien zou kunnen hebben gestaan.

Als je erg benieuwd ben naar de berichten op je lege topic, kunnen we je dat nog wel laten weten hoor.

Persoonlijk begrijp ik er niet zoveel van dat je je eigen bericht leeghaalt (dus je topic verwijderd) en nu van het forum weg blijft omdat wij een leeg topic hebben verwijderd :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4 Laatst bewerkt door Mamsvandrie (10-06-2013 15:03)

Re: hoe verwijder.....

Marianne, ik blijf helemaal niet weg omdat jullie mijn topic hebben verwijdert, waar heb ik dat geschreven.?????

Ik blijf weg omdat ik het hier niet meer leuk vindt, dat is heeel wat anders!. De reden dat ik nu weer even wat schrijf is dat ik deze reactie nog even lees van jou.....

5

Re: hoe verwijder.....

Ok, dan heb ik dit verkeerd uitgelegd:

Dus waarom het verwijdert is weet ik niet, maar het is wel de aanleiding dat ik heb besloten niet meer op dit forum te willen komen

Sorry! Blijft jammer dat je wegblijft, dan dan weer wel.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag