26

Re: [HOW TO] Colour Lovers

thanks voor het delen  :)

27

Re: [HOW TO] Colour Lovers

ok dat is erg leuk maar dan van mij een vraagje:wat kan ik ermee doen?uit laten printen op eetbaar papier ofzo uit je eigen printer?

Ik ben wat dat betreft een leek maar wil alles weten :lol:

tell me please :Y

dank je

28

Re: [HOW TO] Colour Lovers

graag gedaan dames!

en voor saskia: zie bericht 22, daar staat je antwoord al:

Eline25 schreef:

Hoi Mizzl!

Je kunt tegenwoordig op heel veel plekken printjes laten printen op bijvoorbeeld frosting sheets. Die kun je dan weer knippen, om zo een leuke band om je taart te doen ofzo. Ik heb het in deze taart gebruikt:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PHSODW4H.jpg

29

Re: [HOW TO] Colour Lovers

Super gave site, heb al veel leuke printjes zo gedownload, maar... Hoe krijg je dat colour lover aan de onderkant weg, wil nl graag een print compleet op A4 afgedrukt hebben?
Wie kan me helpen?

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

30

Re: [HOW TO] Colour Lovers

@ Sita, ik vergroot altijd het printje in Word zodat de tekst er net niet opstaat.
Misschien dat anderen het op een andere manier doen?

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

31

Re: [HOW TO] Colour Lovers

en deze printjes, printen jullie met foodprinter op eetbaar papier?

echt geweldig zeg!!

32

Re: [HOW TO] Colour Lovers

@Iris; super bedankt, nu lukt het wel, en je kan hier zoveel mee. Echt leuk!

@Pink lady; idd deze print je dan met een foodprinter, dan kan je zulke leuke dingen maken. Zelf gebruik ik ze om die leuke tasjes te maken.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

33

Re: [HOW TO] Colour Lovers

Dankjewel!!! Echt super!  :thumb:

Groetjes San

34

Re: [HOW TO] Colour Lovers

IrisvR schreef:

@ Sita, ik vergroot altijd het printje in Word zodat de tekst er net niet opstaat.
Misschien dat anderen het op een andere manier doen?

Groetjes Iris

Afbeelding via WORD, Opmaak-bijsnijden
(icoontje is een soort vierkantje)
Zo maak je het zoals jij het wil, zonder tekst enz

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

Re: [HOW TO] Colour Lovers

Super handig, alsnog bedankt voor de howto! Nu nog zien dat de kleuren ook zo mooi uit mijn printer rollen. Ondanks dat alle kleuren nog ruim voldoende zijn, worden m'n mooie paarse ontwerpen grauwig.... :(  :think:

Re: [HOW TO] Colour Lovers

geweldig! dit is precies wat ik zocht.

bedankt! :thumb:

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

37 Laatst bewerkt door Dolfijn (01-06-2013 18:58)

Re: [HOW TO] Colour Lovers

Annemieke NS-vV schreef:

Super handig, alsnog bedankt voor de howto! Nu nog zien dat de kleuren ook zo mooi uit mijn printer rollen. Ondanks dat alle kleuren nog ruim voldoende zijn, worden m'n mooie paarse ontwerpen grauwig.... :(  :think:

Welke printer heb je precies? Ik heb de Canon 4950i en die schijnt moeite te hebben met paars. Dus dan zou het kunnen kloppen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.