1

Onderwerp: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

ik wilde eindelijk bakpannen gaan kopen nu wilde ik graag weten welke kan ik het beste kopen pme of wilton of zit er eigenlijk weinig verschil in :think:

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

2

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Zelf heb ik de PME bakpannen. Die bevallen me erg goed. Ik zou als ik jou was wel letten op de hoogte van de pannen. Minimaal 7,5 cm hoog. Je krijgt dan als je de taart vult mooie hoge taarten. Je kunt ook de 10 cm hoge bakpannen nemen maar zelf vind ik die eigenlijk alleen maar mooi vanaf zo'n 20/22,5 cm doorsnede. Kleiner geeft zo'n rare verhouding in breedte en hoogte.

3

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Geen idee, ik zag dat de pme veel werd gebruikt & had dus die aangeschaft 15x7,5 - 20x7,5 - 25x7,5 rond & 1 vierkant 20x10cm.  Maar ik vind 7,5 toch het fijnst & hoog genoeg aangezien je nog vult etc.  & ze bevallen me goed :Y

i just LOVE it!

4

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Bedankt voor de info heeft er misschien nog iemand ervaring met de Wilton bakpannen

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Wilton pannen zijn ook prima, maar koop dan niet die van 5 cm maar die van 7,5 cm

Dan werken ze gewoon hetzelfde als PME

I never met a calorie I didn't like....

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Ik heb ze beide.
De PME heb ik in 10cm hoog,wordt ie lekker hoog.
Ook fijn om te gebruiken voor beslag voor inhoud 7,5cm dan hoef je niet op te hogen met bakpapier :) .

Ik heb van Wilton de bloemen set,deze zijn 5cm hoog.
Ook prima bakblikken maar ik vind ze minder degelijk als PME.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

7

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Ik gebruik ook PME, heb ze van 7,5 cm. in combinatie met de bake easy spray van Wilton laat het ook prima los na het bakken.

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

8

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Ik gebruik de PME pannen 7,5 cm en ik ben super tevreden. Ik vet ze nog in met roomboter of geklaarde boter en bloem ze en mijn taarten blijven er nooit in plakken.

Voor mijn 3D blikken heb ik die Wilton dingen en ik vind ze wel ok, maar niet super degelijk. Het is allemaal een beetje licht.

9

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Ik gebruik ook de PME, 10 cm!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

10

Re: welke zal ik kopen pme of wilton bakpannen

Er zit kwalitatief eigenlijk geen verschil tussen de 7.5 cm pannen van Wilton en PME

PME heeft tussenmaten (dus 17.5-22.5-27.5 enz enz) en de hele serie ook in 10 cm hoog.

Ik ben zelf begonnen met Wilton pannen, en heb later de tussenmaten van PME aangeschaft.. ik merk geen verschil met bakken.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!