1

Onderwerp: Hoe vaak bekeken?

Ik lees vaak dat andere mensen aan geven hoe vaak hun topic bekeken is. Waar kun je dit zien?
Ik kon het bij de zoekfunctie ook niet vinden

Groetjes
DJoeke

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

2

Re: Hoe vaak bekeken?

Als je hiervandaan 1 bladzijde terug gaat zie je in de 3e kolom "bekeken" een aantal staan, dat is het aantal keer dat het topic bekeken is. Dit is alleen wel misleidend, want elke keer dat je zelf naar je topic gaat, wordt er ook weer 1 bij opgeteld  ;)

3

Re: Hoe vaak bekeken?

Die kolom heb ik echt niet. Ik heb naam van het topic enzo, en het aantal reacties. Kan het zijn dat ik eerst een bepaald aantal berichten moet hebben ofzo?

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

4

Re: Hoe vaak bekeken?

Ah! Ik heb het!!
Ik kijk altijd van uit het menu "active onderwerpen" of "mijn berichten"" In die overzichten staat de kolom niet. DIe staat alleen in de index.   :grr:

Dank voor het antwoord!

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

5 Laatst bewerkt door Henriette34 (28-05-2013 10:12)

Re: Hoe vaak bekeken?

in de lijst Nieuwe berichten zit de kolom ook niet.
Hij zit alleen in de specifieke onderwerpen.

Dus als je gaat naar deze link:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewforum.php?id=1


staat er nu 4 berichten en 23x bekeken.

en nu 26x... etc

Je moet dus echt naar de specifieke hoofd-groepen gaan.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

6 Laatst bewerkt door Tamataartje (28-05-2013 10:12)

Re: Hoe vaak bekeken?

Vreemd  :think:

sorry, late reactie  :D
goed dat je het hebt gevonden

7

Re: Hoe vaak bekeken?

Haha! dat waren 3 berichten in de zelfde minuut. Nogmaals dank!
Heb het inmiddels door (blond he... dan krijg je dat.)

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com