1

Onderwerp: het kan aan mij liggen....

.....ik ben niet preuts maar ik vind toch 'flirten met leuke meisjes' in de reclame balk iets wat helemaal niet op dit taartenforum past.
Ik verwacht geen sex-reclame op het leukste taarten forum.

Maar goed, zoals de titel al zegt; het kan aan mij liggen. Ik wilde het alleen even kwijt....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: het kan aan mij liggen....

Dat is wel apart ja! Ik moet zeggen dat het mij nooit is opgevallen. Miss ligt het aan het tijdstip waarop je op het forum zit? Ik neem aan dat DLT niet bepaald welke reclames er in beeld komen. Bij iedereen is de reclame die in beeld komt ook vaak iets wat uit je cookies gehaald word. Bij mij staat er nu D-reizen (met aanbiedingen naar de Canarische eilanden, laat ik nu net een reis geboekt hebben naar Tenerife) in beeld maar Zalando komt het meeste voorbij (ook toevallig met producten die ik bekeken heb). Misschien zitten er 'verkeerde' cookies op je computer, als je die verwijderd heb je er als het goed is geen last meer van.

3

Re: het kan aan mij liggen....

Misschien heeft iemand jouw computer gebruikt om te flirten met leuke meisjes ;)

4

Re: het kan aan mij liggen....

De reclames die je ziet in de balk bovenin zijn gebaseerd op je eigen surfgedrag. Waar ik dan nu wel erg nieuwgierig naar ben. :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Re: het kan aan mij liggen....

Bij mij staat Beautytox antiwrinkleserum. Hahahahaha. Geloof niet dat ik dat al echt nodig heb en daarop gesurft heb maar wie weet ziet de ipad meer dan ikzelf :lol:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

6

Re: het kan aan mij liggen....

Ik probeer zoveel mogelijk ongewenste reclame te blokkeren, maar wat ik niet zie, kan ik niet blokken... Volgende keer als je iets ziet waarvan je vindt dat het hier niet hoort, even met rechts op de banner klikken, de url kopiëren en mij die even mailen. Ik block vervolgens dan het domein.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: het kan aan mij liggen....

Marianne schreef:

Ik probeer zoveel mogelijk ongewenste reclame te blokkeren, maar wat ik niet zie, kan ik niet blokken... Volgende keer als je iets ziet waarvan je vindt dat het hier niet hoort, even met rechts op de banner klikken, de url kopiëren en mij die even mailen. Ik block vervolgens dan het domein.

Oké dat zal ik doen.

En Pooh mijn surfgedrag is taart, taart en nog eens taart, gister wel een 18+ taart op het forum bekeken.....dat zal het wel zijn dan

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8 Laatst bewerkt door Carien (23-10-2012 09:39)

Re: het kan aan mij liggen....

:think: ik zie die reclames helemaal niet (als in 'vallen me niet op'), bloc ze zelf al blijkbaar :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Re: het kan aan mij liggen....

Hm, als de banner afhangt van je eigen surfgedrag, snap ik niet waarom ik dan nu de nationale vacaturebank bovenin heb hangen :think:
Met een eigen fysiotherapiepraktijk, ben ik niet op zoek naar een baan O-)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Re: het kan aan mij liggen....

Ik zie ook een banner van de dames en ook hier met de ipad nooit op gegoogled hahahaha.
Eigenlijk nooit op gelet, ik kijk er niet eens naar.
Zal wel eens een link door sturen, alleen kan ik die met de ipad niet kopieeren en daarmee zit ik nu eenmaal het meeste op het forum.

I may not be perfect, but i'm always me

11

Re: het kan aan mij liggen....

Ik zie een reclame nu voor een telefoon die ik al heb :S
Enne...  :x  die computer of ipad kijkt natuurlijk niet alleen naar jouw persoonlijke surfgedrag....  O-)

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com