1

Onderwerp: Topic ineens verwenen?

Ik zit vanmiddag een topic te lezen in V&A, en dacht: Yes eindelijk de eerste. Zit dus allerlei leuke spulletjes uit te zoeken, en toen ik mijn reactie wou verzenden was het topic ineens verdwenen. Er stond wel een melding, ik geloof dat het iets was als : Dit topic is verouderd, link bestaat niet meer. Hoe kan dit?

2

Re: Topic ineens verwenen?

Wellicht voldeed de persoon die iets aanbood (nog) niet aan de forumregels en is daarom het topic verwijderd?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Topic ineens verwenen?

Had ik ook al aan zitten denken, maar baalde wel. Was fijn geweest als er een melding zou zijn geweest, waarom het topic was verwijdered.

4

Re: Topic ineens verwenen?

Hoe zouden we zoiets moeten realiseren dan? We verwijderen regelmatig topics, hetzij vanwege het niet werken van foto's, hetzij om het verlopen of voorzien zijn van aangeboden/gevonden topics, of het niet voldoen aan de regels. Dat kunnen we toch niet elke keer ergens gaan melden? "Het systeem" van verwijderen ziet niet waarom wij dat doen...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door elleoj (22-05-2013 15:42)

Re: Topic ineens verwenen?

Ik heb jaren als admin bij een ander forum in de crew gezeten en wat wij daar deden was het topic sluiten & verplaatsen naar een subforum genaamd archief (waar behalve de crew dus ook niemand rechten had om te kunnen posten). En dan onder aan het topic kwam dan een post van de mod met de melding waarom 'ie dicht was. In geval van een verkooptopic dat niet klopt zou de OP leeggehaald kunnen worden met de melding waarom het topic dicht zit.

Werkte voor ons altijd prima (er werd nl niet verwijderd ivm gaten in de database of zo), maar ik weet niet hoeveel topics jullie per dag verwijderen hier. Dus misschien is wel heel veel werk. :-) Maar bij ons werkte het juist heel goed omdat er veel duidelijker was waarom een topic dicht zat en de reden dus na te lezen viel. Zowel voor de TS (voorkomt "WAAROM IS MIJN TOPIC DICHT????!!!!'-posts) als voor de gebruiker die wilde reageren of het topic zoekt.

-was overigens een drukker forum dan hier, maar ook wel met een grotere crew-

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

6

Re: Topic ineens verwenen?

De TS mailen we, tenzij de TS voor de 2343827e keer een topic opent terwijl het niet mag. Dan zuchten we diep om het zonder pardon te verwijderen. :+
Als een topic verdwenen is, dan kun je er vanuit gaan dat deze in strijd is met de regels. Een 'waarom', of de inhoud van het topic (al dan niet aangepast) laten staan is naar mijn mening dan ook niet nodig.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Topic ineens verwenen?

als er een topic wordt verwijderd vanwege de reden dat de TS nog niet voldoet aan de voorwaarden, gaan we juist het doel van de voorwaarden voorbij als we dat topic ergens anders nog laten staan.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs