1

Onderwerp: Help..taart met pilaren!!!

Ik heb een bestelling voor een dooptaart voor volgende week. De mevrouw wilde een stapeltaart. Ze belde me net want ze wil nu wat anders. Ze wil pilaren tussen de twee taarten. Mijn vraag is hoe moet dat? wat heb ik precies voor nodig en waar kan ik het vinden??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik had vandaag alle voorwerk gedaan en dacht dat het heel gemakkelijk zal gaan volgende week tot de telefoon ging.

Groetjes

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Help..taart met pilaren!!!

Het ligt eraan watvoor pilaren je wilt, je kunt pilaren hebben die direkt in de taart gestoken worden (die trek je dan een stukje uit), daarbovenop komt dan een speciale taartenbord (waar de pilaren inklikken) en dan staat het heel stevig. Als je bij bruidstaart zoekt, die je bij die van wietske en paloma die pilaren staan.

Je kunt ook korte pilaren gebruiken, die komen dan op een cakebord te staan (dat staat dan weer op de eerste taart)met ook weer eentje erbovenop (waardan de volgende taart op ligt)

Sukses met je taart!!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: Help..taart met pilaren!!!

Ik heb van die pilaren, van Wilton. Ze horen bij van die Wilton borden, waar je ze in kunt klikken. Eerst even het bord aan de bovenkant voorzichtig op de taart leggen zodat je deukjes krijgt waar de pilaren moeten komen. Dan maak je dus vier gaten in je taart, steekt de pilaren er in en zet er het bord bovenop waar je de pilaren in klikt. Je kunt verschillende maten borden en pilaren kopen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQG48C84.jpg

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Re: Help..taart met pilaren!!!

Jozien schreef:

Ik heb van die pilaren, van Wilton. Ze horen bij van die Wilton borden, waar je ze in kunt klikken. Eerst even het bord aan de bovenkant voorzichtig op de taart leggen zodat je deukjes krijgt waar de pilaren moeten komen. Dan maak je dus vier gaten in je taart, steekt de pilaren er in en zet er het bord bovenop waar je de pilaren in klikt. Je kunt verschillende maten borden en pilaren kopen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQG48C84.jpg

Hoi Jozien,

Hoe leg je de 2e taart op het bord met pilaren? Met karton of zonder? Als het zonder is, hoe verplaats je de taart dan van karton naar het bord?

5

Re: Help..taart met pilaren!!!

Jozien schreef:

Ik heb van die pilaren, van Wilton. Ze horen bij van die Wilton borden, waar je ze in kunt klikken. Eerst even het bord aan de bovenkant voorzichtig op de taart leggen zodat je deukjes krijgt waar de pilaren moeten komen. Dan maak je dus vier gaten in je taart, steekt de pilaren er in en zet er het bord bovenop waar je de pilaren in klikt. Je kunt verschillende maten borden en pilaren kopen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SQG48C84.jpg

Hoi Jozien,

Hoe leg je de 2e taart op het bord met pilaren? Met karton of zonder? Als het zonder is, hoe verplaats je de taart dan van karton naar het bord?

6

Re: Help..taart met pilaren!!!

Als je je taart op een karton maakt zoals met een stapeltaart, dan zie je je karton niet.
Dotje icing ertussen en dan kun je de taart op de plaat zetten.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart