1

Onderwerp: Ervaringen Case for cakes

Iemand ervaring met de case for cakes?
Ik lees op de site dat je de doos over de taart laat zakken.
Zit er dan geen bodem in?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Re: Ervaringen Case for cakes

Je bedoelt die doorzichtige ?

Volgens mij zet je het met spelden vast in de cakedrum die onder je taart zit, en zit er inderdaad geen extra bodem in
Zoals ik hem zag op de beurs leek die stevige bodem waar ze het over hebben gewoon een cakedrum exact op maat van de doos
Ik heb hier het foldertje liggen, maar vind het toch een beetje vaag...

I never met a calorie I didn't like....

Re: Ervaringen Case for cakes

ik heb er 1 hoor.. :) ik vind het super werken.
ik heb een vrij grote maat (voor bruidstaarten) en ik heb er cakedrums (10mm) bij besteld. ( je krijgt er sowieso 1 bij) dit is de precieze maat van je case. Je zet de taart op het cakedrum in vast kunt en de case gaat eroverheen. Deze zet je vast met spelden. In de case zitten gaatjes waar je de mooie witte knop spelden in vast kunt zetten.. Ik zet de case er trouwens wel op locatie pas overheen. Ze vertelde mij dat het iok prima zou zijn voor vervoer, maar daar heb ik niet al te goede ervaringen mee.. ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes,
Esther

Re: Ervaringen Case for cakes

TaartjEsther schreef:

ik heb er 1 hoor.. :) ik vind het super werken.
ik heb een vrij grote maat (voor bruidstaarten) en ik heb er cakedrums (10mm) bij besteld. ( je krijgt er sowieso 1 bij) dit is de precieze maat van je case. Je zet de taart op het cakedrum in vast kunt en de case gaat eroverheen. Deze zet je vast met spelden. In de case zitten gaatjes waar je de mooie witte knop spelden in vast kunt zetten.. Ik zet de case er trouwens wel op locatie pas overheen. Ze vertelde mij dat het iok prima zou zijn voor vervoer, maar daar heb ik niet al te goede ervaringen mee.. ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes,
Esther

:think: het zou mij juist om het vervoer gaan, waarom gaat dat niet goed dan?

Maar diedrums, daar kan je toch ook normale drums voor nemen, of is misschiende maat dan net afwijkend?

I never met a calorie I didn't like....

Re: Ervaringen Case for cakes

ik vervoer taarten niet gestapeld.. Ik zet ze op locatie in elkaar. Wij hebben hier teveel hobbels en rotondes in de weg zodat ik bij stapeltaarten haast zeker weet dat hij gaat omvallen.. De drums zijn lastige maten. Vandaar dat ik er extra bij had besteld..

Re: Ervaringen Case for cakes

ik vervoer taarten niet gestapeld.. Ik zet ze op locatie in elkaar. Wij hebben hier teveel hobbels en rotondes in de weg zodat ik bij stapeltaarten haast zeker weet dat hij gaat omvallen.. De drums zijn lastige maten. Vandaar dat ik er extra bij had besteld..

7

Re: Ervaringen Case for cakes

Dat gaat m niet worden dan want zou mij ook om vervoer gaan.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

8 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (07-05-2013 16:54)

Re: Ervaringen Case for cakes

De maten van de drums op de website zijn gewoon bijvoorbeeld 40x40  :think:  of zijn ze toch netiets kleiner ?

Maar ik begrijp ook dat eenmaal in elkaar de doos niet meer uit elkaar kan om op te bergen?

Op de website staat dat het wel ook voor vervoer is.

Maar ik vind het allemaal een beetje duur om het risico te nemen er eentje te bestellen denk ik.

Is er niemand verder met positieve feedback of meer gebruikservaring met de doos?

I never met a calorie I didn't like....

9 Laatst bewerkt door anouckjewel (07-05-2013 17:40)

Re: Ervaringen Case for cakes

Doos kan volgens de site niet meer uit elkaar inderdaad. Denk wel dat als de bovenkant open is je m plat kunt vouwen, aangezien er geen bodem inzit..

En de drums zijn op zich niet echt duur. Er staat op de site dat ze ne even anders zijn qua maat.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Re: Ervaringen Case for cakes

Het is heel stevig materiaal, vouwen gaat hem niet worden:)

11

Re: Ervaringen Case for cakes

Nou, ik moest het dan toch echt even proberen om alvast te stapelen, te vervoeren en dan wel met de case eromheen..
Het is prima gegaan!!! :)  Ik hoop dat je er wat aan hebt..