151

Re: cereal treats

Doran
ik heb laatst een dino gemaakt de nek en de staart in ricecrispies gemaakt. je moet wel een beetje wachten tot de boel een beetje afgekoeld is. dan je handen insmeren met vet en je kan de crispies in gelijk welke vorm moddeleren wel goed aandrukken want anders kan er inderdaad soms vanalles afvallen.
Ik had de nek ondersteund met ingesmeerd zilverpapier( de zwaartekracht kreeg er in het begin te veel vat op) lange repen zilverpapier ingesmeerd met vet en goed aangedrukt en ja hoor dat ging echt prima, ik heb wel hard zitten zweten want het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets deed. Had er wel al koekjes van gemaakt maar dit was toch effe wat anders jong.
Hopelijk heb ik je geholpen.
Groetjes sosiesje
ps ik zal de dino laten zien als ik nog weet hoe ik hem hier moet zetten is al een hele tijd geleden ,moet het terug uitzoeken

152

Re: cereal treats

Vandaag heb ik ook een portie gemaakt. ik heb er een boek van gevormt. ik heb het mengels direct nadat de mashmellowmix erop ging de Boel in de keukenmachine gegooid, en dan wordt hij veel fijner van structuur en dus steviger. Erg leuk spul om mee te spelen moet ik zeggen, ideaal als je bijvoorbeeld een huisje wil maken of torens bij een kasteel, want dan wordt het niet zo zwaar. Ga er zeker meer mee maken! Heel erg ´bedankt voor de recepten!

Esther

153

Re: cereal treats

http://grains-nuts-soy.wonderhowto.com/ … al-167948/

Dit is een leuk filmpje,ze laten hier zien hoe je zelf rice krispies maakt en het ziet er wel erg gemakkelijk uit :)
Ben net nl zelf overal geweest en ze verkopen het hier nergens :/

154

Re: cereal treats

BBtje schreef:

http://grains-nuts-soy.wonderhowto.com/ … al-167948/

Dit is een leuk filmpje,ze laten hier zien hoe je zelf rice krispies maakt en het ziet er wel erg gemakkelijk uit :)
Ben net nl zelf overal geweest en ze verkopen het hier nergens :/

9
Gezien het commentaar onder het filmpje vrees ik dat het niet werkt. :-(

155

Re: cereal treats

Ik wil een biscuit met hoofd van cereal treats maken. De taart moet echter in de vriezer. Kan ik de cereal treats afgesmeerd met botercreme en bekleed met fondant gewoon op het bisuit maken en in zijn geheel invriezen??

156

Re: cereal treats

Ik zou het niet doen, ik ben bang dat het hoofd na het ontdooien slap wordt.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

157

Re: cereal treats

vraagje:

bij het 1e recept staat 40stuks marshmallows... zijn dat grote of kleine???
(hoeveel gram heb je dus nodig?)


en hoe lang en hoe kun je decoratie hiervan bewaren/ hoelang van te voren maken?

(ik denk dat ik ga afsmeren met 1:1botercreme en bekleden met fondant)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

158

Re: cereal treats

Waar kan je nou die rice krispies kopen?

159

Re: cereal treats

in de supermarkt  :D

160

Re: cereal treats

Ik heb ze net besteld bij ons in de Jumbo,want ze hadden het niet in het ass,nu gaan ze weer een schap bijmaken  :D Thx!