Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hoi ik denk dat je eens bij Wallmart moet kijken of Macy`s die zitten meestal wel ergens. Verleden jaar ook In Florida geweest en die winkels kom je vaak tegen en als je googled en cricut cake machine intypt kom je ook Wallmart en Macy`s tegen ik heb zelf ook al gezoch hoe groot en zwaar hij is maten ben ik even kwijt maar hij weegt ongeveer 7 kilo en er is zelfs een soort schoudertas voor te koop dus makkelijk als handbagage mee te nemen.
En onder de 100,00 dollar betaal je geen extra invoerkosten dus dat scheelt.
Hij is zover ik heb kunnen zien minder dan 100,00 dollar dus veeeeeel goedkoper dan hier,ik ga dit jaar naar Californie en ga hem ook zelf meenemen en ook wat div cartridges.Je moet dan alleen de stekker omzetten en mijn man zegt dat is zo gebeurd.
Wat een info he haha,maar ja dan weet je wat meer.

227

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik kan ze op de site van walmart niet vinden :(

Life is a piece of cake.

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Ik had ze een paar weken geleden nog gezien,maar ze waren nu niet leverbaar maar zou in Amerika gewoon die hele grote supermarkten ingaan misschien hebben ze hem ook wel bij Target ook zo grote winkel met veel div spullen. En ik zou als je een hobby winkel tegen komt daar ook gaan kijken.

229 Laatst bewerkt door Marrie`s Taarten (18-04-2013 19:01)

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Hier heb ik ze zien staan bij Walmart ik typ in cake cricut cutter en je ziet waar ze hem verkopen dus niet Walmart zelf intypen.

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

www.walmart.com/ip/Cricut-Cake...

Re: cricut cake machine.. hebbe hebbe hebbe..

Helaas de links werken niet maar typ echt maar in wat ik hier boven vertelde en je ziet vanzelf Walmart verschijnen.