76

Re: Omgeving Venray???

Hé Klaar = Keek.

Ik woon ook in Ysselsteyn. Geboren, niet getogen en weer terug gekomen. Woon er al weer jaren.

Bevalt het taarten maken nog steeds?

Groetjes.

77

Oh wat leuk! Ja bevalt nog prima!! Toevallig vorige week een sweet table gemaakt voor mijn vriend. Staat tussen de klein en fijn. Dus als je nieuwgierig bent... :D

Hoe lang ben jij al aan het taarten?

78

Ik taart (leuk werkwoord  :P ) sinds feb. vorig jaar. Helaas door veel migraine-aanvallen en daar uit voortkomende oogklachten kan ik niet zoveel taarten als ik wil. Maar als ik er mee bezig ben, kan ik me er wel heel erg in verliezen.

Heb je sweet table gezien. Heel erg leuk en het ziet er vreselijk lekker uit.

Probeerde aan je foto's te kunnen zien, waar je woont, maar dat is me dus niet gelukt. Dacht even dat je het huis van mijn vriendin hebt gekocht. Maar twijfel toch heel erg.

79

De foto's zijn genomen bij mijn schoonouders. Ik woon zelf in de nieuwbouwwijk (Jera).

Wat vervelend die migraine aanvallen! Ik kan het ook niet teveel doen, want mijn vriend klaagt dat ik hem aan het vetmesten ben  :D

80

Dan lijkt de keuken van je schoonouders heel erg veel op de keuken die mijn vriendin in haar vorig huis had. In de nieuwbouwwijk achter de JERA ben ik niet bekend. Kom der nooit (en dat in zo'n klein dorp  :/ ), omdat er geen bekenden wonen.

Omdat ons dorp zo klein is  :rolleyes: , vind ik het wel speciaal, dat er nog iemand uit ons dorp actief is op het forum.

Heb 4 kids en een grote familie, dus er is regelmatig een reden voor een feestje en dus TAART. Ga ze dus ook mooi niet allemaal zelf op eten. Probeer juist wat kilo's kwijt te raken.  :P
Helaas door mijn gezondheid, moet ik nu regelmatig familie teleurstellen.

81

Dat is inderdaad bijzonder   :Y .

Schaam je niet hoor, want buiten mijn eigen straat kom ik ook niet echt verder in Ysselsteyn.

Wel leuk om altijd een reden te hebben om een taart te maken! Ik probeer zelf ook wat kilo's kwijt te raken dus daarom ''voer'' ik het maar aan mijn vriend :think:  Hij klaagt wel, maar eet het ook maar wat graag op. Af en toe breng ik ook wel eens iets naar de buren. Is meteen goed voor het contact haha.

Wij wonen er nu anderhalf jaar en zijn nog met zijn tweetjes.

82

Hier nog iemand uit Venray!
Heb nog niet het hele topic gelezen, dat ga ik nu eerst even rustig doen :)

Altijd handig om goede adresjes uit te wisselen!

Zelf loop ik regelmatig even bij Else binnen (hobbywinkel in de Patersstraat), maar het aanbod kan daar wel wat wisselen.

Verder ga ik ook graag naar SugarSweetCompany (in het gebouwtje  bij het 'oude busstation'), zij  heeft ook een webshop en verder in de winkel allerlei materialen en producten.

Ga snel even jullie adresjes ook bekijken!
Leuk om meer enthousiaste baksters uit de omgeving te 'ontmoeten'!

Make cake, not war :)

83

Leuk, Milouk bij jou heb ik eens een workshop gedaan! :)
Als ik binnenkort op bezoek ga bij m'n broertje in Sevenum, maak ik meteen even een ommetje langs je winkel!

Make cake, not war :)

84

Hallo allemaal, ik kom uit Gennep.
Niet zo heel ver van jullie vandaan.
Ik vind het bakken super om te doen maar marsepein of fondant vind ik niet lekker.
Daarom wil ik vlaaien leren maken. Ook ben ik sinds kort met koekjes begonnen alleen nog niet met royal icing.
Krijg de kans niet want de koekjes worden gelijk opgegeten en uitgedeeld aan vrienden van mijn kids!
Sinds ik van 4 tot 19 uur werk is het lastig om workshops te volgen.
Mijn spullen " haal" ik bij de leukste taarten shop in almere...eh..via mijn schoonzus!

85

Hoe vaak heb jij op de ok knop gedrukt?  :shh:   ;)  :D

Welkom in ieder geval

86

hahaha Greetje, ik wist toen niet meer hoe ik het weg kon halen!

87

He dames!

Hier nog een nieuwe!?!

En ik kom wel uit Mieldere/Meerlo...

Groetjes!