1 Laatst bewerkt door Maureen1978 (02-04-2013 08:21)

Onderwerp: Help! Ik weet het niet!

Hallo dames, ik heb een taartenopdracht voor volgende maand. Een taartje voor een 25 jarig huwelijk. Ze wil graag de 2 hobby's van haar ouders er in verwerkt hebben. Van haar vader is dat voetbal/FC Twente en van haar moeder is dat haar werk... In een SLACHTERIJ! Hoe ga ik dat combineren? Het gaat om een ronde taart van 20 cm... Hebben jullie leuke ideeen? Dus een combi van vlees en voetbal... Pfffff

Alweer taart? Yup, gewoon omdat ik het kan! www.facebook.com/eentaartjevaneigendeeg - www.eentaartjevaneigendeeg.nl

2

Re: Help! Ik weet het niet!

Nou ja, het beeldmerk van FC Twente is een paard, dus ik zie mogelijkheden  :D  :lol:  :lol:  :lol:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: Help! Ik weet het niet!

Misschien een idee om het half half te doen? De voorkant het ene thema, de achterkant het andere. Als je dan 1 kant presenteert lijkt me dat wel lachen.... totdat je 'm omdraait  :lol: Je zou dat nog afkunnen schermen met iets dat in het midden recht op staat, cake bord, fondant/tylose. Het zijn maar ideeën en ik hoop dat je idee een beetje snapt.

Als je zoekt op 2 thema's 1 taart dan kom je ook leuke uitvoeringen tegen, succes  :thumb:  :thumb:

4

Re: Help! Ik weet het niet!

:think:  :think: pffff, een slachterij leuk weergeven.....
werkt ze met messen, of op kantoor? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Re: Help! Ik weet het niet!

wanneer je zoekt op afbeeldingen van 'butcher cake' kom je wel leukere inspiratie tegen  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: Help! Ik weet het niet!

SweetTooth schreef:

Nou ja, het beeldmerk van FC Twente is een paard, dus ik zie mogelijkheden  :D  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:

Nou, succes met deze opdracht...wat een combinatie ...

aan mij heb je niet veel qua inspiratie  :o

I never met a calorie I didn't like....