1

Onderwerp: zoek functie werkt niet

Hallo,

Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer geprobeerd om iets op te zoeken via de zoekfunctie op het forum. Iedere keer als ik ga zoeken krijg ik een een of andere melding dat ie het niet doet, iets met INSANE QUERY ABORTING.

Ik typ in het zoekvenster mijn zoekwoord in en dan kies ik (minstens) 1 forumrubriek. Dan druk op zoeken en dan krijg ik dus die melding in beeld.

Ligt dit nu aan mijn of aan het forum. Zijn er meer mensen die hier misschien last van hebben???

2

Re: zoek functie werkt niet

Als je die melding krijgt heb je een zoekwoord opgegeven dat te algemeen is of te kort. K3 als zoekterm geeft bijv die melding.

Probeer dan 2 woorden in te geven gescheiden door het woord AND

Wat had je geprobeerd te zoeken? Eventueel kun je het ook via google doen door daar in te voeren deleukstetaarten.nl met vervolgens je zoekwoord.

3

Re: zoek functie werkt niet

Oh, oke, van die van van vorige week weet ik even niet meer precies, ging over vullingen voor macarons die buiten de koelkast konden (precies zoekwoord(en) weet ik niet meer) maar net had ik zoekwoord chocolade. Dat zal dan wel te algemeen zijn denk ik.

4

Re: zoek functie werkt niet

Die kans is groot. Chocolade komt hier denk ik zo vaak voor dat je 'insane' veel berichten zou krijgen...  :D

Groetjes, Anouk

5

Re: zoek functie werkt niet

Hihi, dat denk ik ook wel ja.
Zocht een lekker receptje voor een chocolade taartje.
Heb laatst een hele lekkere gemaakt, die nog lekker 'vochtig' was, maar ben vergeten het recept op te slaan en weet ook niet meer welke het was, nu maar even verder zoeken dus!