1

Onderwerp: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Ik ben op zoek naar een ladekast met wieltjes er onder om al mijn decoratiespulletjes in op te bergen. Ik heb ergens een keer een transparante kunststof versie gezien met knalroze lades er in, volgens mij stond er vandaag ook eentje op het podium van MTF in Roermond, weet iemand waar ik deze kan kopen?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

zoiets?

http://www.xenos.nl/Images/Public/productbig/595022_03_stapellade_lila_paars_en_roze.jpg

http://www.xenos.nl/Images/Public/productbig/5959101112_12_ladekastxl4lades.jpg

dit is van xenos
het bovenste plaatje noemen ze stapel lades

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Ik heb zelf de onderste van bovenstaand plaatje en één met 6 lagere laatjes . Die op elkaar gezet en rondom met Ductape vast gezet. Als ik ga frobelen rij ik zo het hele gevaarte naar m'n eetkamertafel en heb ik lekker alles bij de hand.

Carpe Diem !

4

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

onderste is inderdaad super, bovenste had ik ook (voor wat anders) maar die gingen niet lekker soepel open en dicht!!

Die op wieltjes zijn geregeld in de aanbieding  :D

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

5

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Dank jullie wel voor jullie tips, die van Xenos had ik al gezien, maar ik heb maar 69cm rumte en wil eigenlijk wat meer lades. Er moeten wel wieltjes onder zodat hij onder mijn werkblad kan, ik hou mijn werkblad bovenop graag leeg en mijn spulletjes graag zo stofvrij mogelijk. Maar misschien heeft Ikea ook wel wat in de collectie bedenk ik mij net

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Bij de leenbakker of de kwantum effe kijken. En blokker heeft ze ook weleens in de reclame.

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

7

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

boxenvankees . nl  :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

8

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

ik heb ze net op bol.com besteld  :D

9

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Chocotoetje, dat is een goede tip, bedankt!! Heb jij daar ook gekocht?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

Ik heb laatst twee verschillende ladekasten besteld bij marskramer (online). Toevallig ook van 69 cm hoog!

11

Re: ik zoek een kast met lades op wieltjes, wie heeft tips?

een andere optie is natuurlijk zelf wieltjes onder een perfect kastje maken :D

Alles goed???? nee 3 fout