1

Onderwerp: Barbie popje

Hallo,

Ik zie regelmatig 3d barbietaarten voorbij komen. Nu wil ik er zelf ook een maken en ben dan ook op zoek naar zo'n barbiepopje. Ik dacht dat ik die ooit heb zien staan in de webshop, maar ben niet er niet meer zeker van. Nu ben ik aan het zoeken geweest en kan het nergens vinden..... :s Kan iemand mij daarbij helpen?? Misschien dat iemand daar ook de prijs van weet?? Ik bedoel zo'n bardie zonder benen op een prikker.... B.v.d.

2

Re: Barbie popje

dat is een pin pop, en die zijn bij diverse webwinkels voor taarten gewoon te koop

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Re: Barbie popje

mickeymama schreef:

dat is een pin pop, en die zijn bij diverse webwinkels voor taarten gewoon te koop

Die bedoel ik. :D Maar kan die nergens vinden in de webshop van de leukste taarten.....

4

Re: Barbie popje

Pandora schreef:

Hallo,

Ik zie regelmatig 3d barbietaarten voorbij komen. Nu wil ik er zelf ook een maken en ben dan ook op zoek naar zo'n barbiepopje. Ik dacht dat ik die ooit heb zien staan in de webshop, maar ben niet er niet meer zeker van. Nu ben ik aan het zoeken geweest en kan het nergens vinden..... :s Kan iemand mij daarbij helpen?? Misschien dat iemand daar ook de prijs van weet?? Ik bedoel zo'n bardie zonder benen op een prikker.... B.v.d.


Makro heeft ze ook en die is bij ons vandaag ook open  :D

5

Re: Barbie popje

Helaas is de makro vanaf ons huis iets van 2 uur reizen.... :s

6

Re: Barbie popje

Ondertussen al gevonden onder "barbie pin" in de shop. :o  :D Allen nog bedankt voor het helpen. :thumb: