1

Onderwerp: "Mijn berichten" opruimen?

Is het mogelijk om topics bij 'mijn berichten' te verwijderen?
Er staan namelijk topics tussen (voornamelijk van V&A) waar ik geen interesse meer in heb, maar die dus telkens wel weer bovenaan komen te staan wanneer er nieuwe berichten zijn geplaatst.

Ik kan er volledig overheen kijken, maar ik zie zo niet of dit überhaupt mogelijk is, en zo ja: hoe.

2

Re: "Mijn berichten" opruimen?

Nee, verwijderen kunnen alleen de moderators doen maar gebeurt érg weinig......

3

Re: "Mijn berichten" opruimen?

V&A topics worden - in theorie - verwijderd na een bepaalde periode. Maar verder is 'mijn berichten' gewoon een fiter-optie op het forum om topics te zien waarin je hebt gereageerd, en zolang die topics lopen, zul je ze in je lijst zien.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: "Mijn berichten" opruimen?

kun je je niet in het betreffende topic afmelden? net als dat je een abbo kunt hebben op een topic?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Re: "Mijn berichten" opruimen?

Nee, dat kan niet. "Mijn berichten" toont alle topics waarin je hebt gereageerd, dus als je dat eenmaal hebt gedaan, blijft dat topic in je lijst staan. Nu geeft die lijst de laatste 50 berichten weer, dus op een gegeven moment zakt het wel weg.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: "Mijn berichten" opruimen?

maar als ze zicht afmeld in het topic en dus geen nieuwe berichten meer krijgt, komt ie in ieder geval niet meer naar boven ;)

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

7

Re: "Mijn berichten" opruimen?

Daar heeft ze zelf geen invloed op........ben trouwens wel benieuwd met wat je bedoelt met 'afmelden in een topic'?

Een topic waarin je hebt gereageerd, en daarna nog anderen reageren, zal dan in de lijst 'mijn berichten' blijven terugkomen, ook al reageer je zelf niet meer. Mijn berichten toont de laatste 50 topics waarin je zelf hebt gereageerd en vervolgens anderen.

Afmelden voor een topic, is dat je geen abbo meer hebt, dus niet meer via mail een melding krijgt dat iemand een nieuw bericht heeft geplaatst............een abbo kun je ook nemen op een topic waarin jezelf nog nooit hebt gereageerd maar wel wil volgen.

2 verschillende dingen...... ;)

8

Re: "Mijn berichten" opruimen?

oké mijn fout dus
ik dacht dat je je altijd kon afmelden en dat het dan niet meer gevolgd werd.....

zoals in de 2e link van deze mail aan mij:


Karin09 heeft een bericht geplaatst in het topic '"Mijn berichten" opruimen?' waarop je bent geabonneerd. Er kunnen mogelijk meer nieuwe berichten zijn, maar dit is de enige notificatie die je ontvangt tot je het forum weer hebt bezocht.

Je vindt het bericht hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127343592

Je kunt je abonnement op dit topic hier stopzetten: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/mi … 5da98b6476

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!