Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Helemaal top precies wat ik nodig had als beginner!!

77

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

hier heb ik zeker wat aan, dank je wel!

78

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

.
Hihi ik heb nog een goede tip....... zet een bak met warm water neer waar je gelijk je lepels enz in zet voordat je weer eens aflikt :lol:
Ik vindt het heeeeeerlijk om alles als een klein kind af te lebberen ;)

79

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

dit word enorm gewaardeerd!  :Y
super. :thumb:  dank je wel  :)

"Love is like cake; you never know when it's coming, but you'd better eat it when it does!"

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

ik ben ook een beginner! heb wel eens een workshop gevolgd.wil nu zelf aan de slag voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag! Het gaat een hk (puzzelen)taart worden,maar vroeg me af hoe ik een rechthoekige of vierkant taart moet bekleden,is dit te doen voor een beginner of kan ik beter voor de ronde vorm gaan....

81

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Ik ga zaterdag mijn eerste tijd met marsepein maken, of eigenlijk überhaupt de eerste taart die ik ga bekleden met iets anders dan slagroom/ pudding/ crème  ;) En deze tips heb ik gelijk uitgeprint! Heel fijn om die erbij te kunnen houden.

Nu ga ik de rest van het forum maar doorspitten op nog meer interessante tips  :D

82

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Ilona, een ronde is wel makkelijker :Y , maar een rechthoek of vierkant is wel te doen, let daarbij op dat je eerst de hoeken vastmaakt en daarna de middenstukken. Succes :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

83

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

ilonavossenberg schreef:

ik ben ook een beginner! heb wel eens een workshop gevolgd.wil nu zelf aan de slag voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag! Het gaat een hk (puzzelen)taart worden,maar vroeg me af hoe ik een rechthoekige of vierkant taart moet bekleden,is dit te doen voor een beginner of kan ik beter voor de ronde vorm gaan....

Ik heb tot nu toe 2x een  vierkante gemaakt en iets van 30 ronde.
Een vierkante is te doen maar de hoeken vind ik erg moeilijk, dus als je zeker wilt weten dat je taart mooi strak is, dan zou ik toch voor een ronde gaan.
Op youtube staan wel filmpjes voor het bekleden van een vierkante taart.

Groetjes, Monica

84

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Thanxxxxx  :thumb:

Groetjes Lorraine

85

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Hier hebben we nog eens wat aan

VoorIedereGelegenheid is er wel een taart, cupcakes of high tea te verzinnen. www.vooriederegelegenheid.nl

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Ook ik bedank je voor je ínsight information  :thumb:

87

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

Handig lijstje!
Gekopieerd en opgeslagen om nog eens  vaker terug te lezen!

Make cake, not war :)

88

Re: [TIPS] makkelijke tips voor bakken, vullen en bekleden

ik weet niet of hij er al tussen staat maar ik weet nog een tip voor het vullen de licht gekleurde vulling de bovenste en de donkere gekleurde vulling onder
dit voor het aan snijden