1

Onderwerp: Toestaan van nieuwe registraties

Zojuist heb ik wat ingebouwd wat het automatisch toestaan van nieuwe registraties verhindert. Wellicht heb je daar last van gehad omdat het in eerste instantie ook het plaatsen van nieuwe berichten verhindert. Dit moest ik even per forumrubriek uitschakelen. Mocht je ergens nog steeds niet kunnen posten, laat het hier dan even weten (muv de thema-rubriek dan ;) ).

Als het goed is, hoef ik nu niet meer per dag 200 nieuwe gebruikers te verwijderen, en kan de anti-spam-bot-vraag uitgeschakeld. Daarmee kan iedere actieve forumgebruiker weer gewoon van het forum gebruik maken, maar moet de nieuwe forumgebruiker even wachten tot ik tijd heb gehad om de registratie goed te keuren.

Als eea niet goed werkt: post het hier, of mail mij via het mail-knopje onder mijn naam, dan kijk is of ik er iets aan/mee kan doen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Ik zeg ...  :thumb:  :thumb:  :thumb:

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

3

Re: Toestaan van nieuwe registraties

nog niets gemerkt
maar klinkt goed
mss dat de 3 dubbele posten nu ook minder worden

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

4

Re: Toestaan van nieuwe registraties

:thumb: goed bezig!  ;)

5

Re: Toestaan van nieuwe registraties

:thumb:

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

6

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Okeee, en de modjes kunnen nu ook accepteren, dus dan hoeven de èchte nieuwe gebruikers ook niet zo lang meer te wachten ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: Toestaan van nieuwe registraties

De spam die op dit moment geplaatst wordt, is trouwens door spammers die al geregistreerd waren :( Ik heb er afgelopen periode wel eens een paar gemist (iets met bomen en bos en zo...)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Marianne schreef:

De spam die op dit moment geplaatst wordt, is trouwens door spammers die al geregistreerd waren :( Ik heb er afgelopen periode wel eens een paar gemist (iets met bomen en bos en zo...)

das natuurlijk niet fijn dat nu ineens spam erop komt maar ja jij bent dan ook een mens en geen robot ;)  (toch??)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

9

Re: Toestaan van nieuwe registraties

pleun79 schreef:

nog niets gemerkt

Dat is ook de bedoeling. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Ik zie nu ook veel nieuwe spamberichten...zijn dat ook spammers die al geregistreerd waren  :s?

11

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Ja, ik zag er net eentje van 5-12. Die zijn er doorgeglipt tijdens M. d'r opruimen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Das er vast eentje die niet mee terug naar spanje mocht   :Y  :P  :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Ik zie nu in veel berichtjes hier opeens een foto van een matrusjkataart staan?! Misschien als je een bepaald leesteken gebruikt, komt die foto erop ipv. een smiley ofzo?

14

Re: Toestaan van nieuwe registraties

hannekie schreef:

Ik zie nu in veel berichtjes hier opeens een foto van een matrusjkataart staan?! Misschien als je een bepaald leesteken gebruikt, komt die foto erop ipv. een smiley ofzo?

heb je een voorbeeld/link?

15

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Karin09 schreef:
hannekie schreef:

Ik zie nu in veel berichtjes hier opeens een foto van een matrusjkataart staan?! Misschien als je een bepaald leesteken gebruikt, komt die foto erop ipv. een smiley ofzo?

heb je een voorbeeld/link?

sorry, niet eerder weer online geweest, maar nu is het niet meer....
weet niet wat het geweest is, maar het is nu in ieder geval weg!

16

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Dank voor je berichtje  :thumb:

17

Re: Toestaan van nieuwe registraties

ah, daarom heb ik niet meer van die gekke vragen ;)  Heel fijn Marianne  :thumb:

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

18

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Ik heb er net weer 32 geweigerd, en waarschijnlijk was een ander modje me vanmorgen voor, want toen stonden er maar 23 klaar ipv 107. Niet om te klagen hoor, maar het is wel èrg veel werk :/ En het gaat wel eens mis, getuige de mailtjes in mijn postbus van leden die willen registreren, maar bij wie dan gebruikersnaam/email-adres niet altijd tot accepteren leidt...

Maar goed, we klikken door :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

19

Re: Toestaan van nieuwe registraties

Jeetje wat n werk