1

Onderwerp: Pun stop bots question?

Ik snap helemaal dat dit ter preventie van irritante computerreacties en virussen is.
Maar vinden jullie dit af en toe ook zo vervelend?

Ik heb net weer 15 keer moeten 'hallo' moeten invullen, 'aarde' en 'mens'. Een beetje irritant :(

Life is short, eat dessert first

2

Re: Pun stop bots question?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205325

ik log nooit uit en heb tot nu toe geloof ik totaal 3x een vraag moeten invullen, dus nee, ik ben d'r blij mee :)  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Re: Pun stop bots question?

Heb er gelukkig weinig meer last van. Het is irritant maar elke keer tig van die spam berichten lijk mij nog erger.
Ben blij dat het forum er is dus neem het voor lief.

4

Re: Pun stop bots question?

Bij mij is het de laatste weken ook juist veel minder. Ik denk dat je net een beetje mazzel of pech moet hebben....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5 Laatst bewerkt door CindyM (19-11-2012 09:27)

Re: Pun stop bots question?

ik word er ook helemaal knettergek van hoor. via de pc valt het wel mee en is het meestal alleen het eerste bericht van de dag (deze dus waarschijnlijk....  :s ) en via mijn mobiel (ja, zelfs als ik 's avonds in bed lig check ik het forum nog even  :D ) is het het allerergst. Daar krijg ik soms wel 15 keer de vraag of ik hallo wil typen en dan nog een paar keer aarde of mens erachteraan. pffff.....  :/

maar het werkt schijnbaar wel tegen de spam. en ik heb met mijzelf afgesproken dat ik via mijn gsm gewoon alleen nog maar lees en niet reageer. opgelost dus  :cool:

edit: en je kunt het dus niet verzinnen maar nu hoefde ik dus helemaal geen vragen te beantwoorden bij het plaatsen van dit bericht. ikke nie snappe nie hoor  :think:

6

Re: Pun stop bots question?

Ik dacht dat het steekproefsgewijs ging, dus ik krijg die vragen met vlagen. Soms moet ik dan vijf keer achter elkaar antwoorden, soms een hele week niks. Het voelt een beetje hetzelfde als de controles bij de zelfscanner bij de Appie. (Lees hier mijn column daarover: http://kaasblogje.blogspot.nl/2012/11/h … elver.html).

Het enige verschil is: bij de Albert Heijn heb ik veel minder profijt van die controle-maatregelen dan hier op het forum ;)

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

7

Re: Pun stop bots question?

[MOVE] -> over de site

8

Re: Pun stop bots question?

Ik was blijkbaar iets te snel met een bericht aanmaken... Aangezien er al een bericht hierover was. Iets te geïrriteerd op dat moment O-)
Ik begrijp dat t werkt tegen spam en dat is alleen maar goed. Niets irritanter dan een engels bericht op de site over een tandenborstel die je nú moet kopen.

Maar als je serieus 15 zo'n vraag moet beantwoorden, wordt je helemaal gek!

Maar ik las in het andere bericht dat ze al bezig zijn met een oplossing :)

Life is short, eat dessert first

9

Re: Pun stop bots question?

.... en als die spam nou alleen over tandenborstels zou gaan....  :nooo  :rolleyes:  :grr:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Re: Pun stop bots question?

Had het ook tijd terug.. bijna elke dag met een reactie plaatsen.. Op me telefoon helemaal irritant.. Maar dacht misschien foutje op de site of zelf iets fout doen?

Gelukkig niet meer gehad.. Maarja beter dit een keer zoveel in de tijd dat spam...