1

Onderwerp: Suggestie: Themataarten gallerie

Hay!

Ik zit net te kijken in het themataartenverzameltopic van oktober en er zitten zoveel leuke inzendingen bij! Toen bedacht ik me dat het eigenlijk zonde is dat je de verzameltopics van de vorige thema's niet terug kan kijken.

Dus ideetje: De verzameltopics omzetten naar galleries, zodat je ze allemaal terug kan kijken. Dat is ook handig voor mensen die inspiratie op willen doen voor een bepaald onderwerp.  :Y

groetjes,
Krystle

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

2

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Goed idee!

Groetjes Eline

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

:thumb:

4

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

:thumb:  :thumb:

5

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

:thumb:  :thumb:  :thumb:   :P

6

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Maarrr... kan het ook? En als het kan en gebeurt, is het misschien wel handig om even in de sticky van themataarten te zetten dat je door mee te doen, toestemming geeft dat je creatie in de gallery komt. Want die is voor iedereen zichtbaar (ook niet-leden), terwijl de themataarten alleen door leden kunnen worden bekeken.

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

7

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Maar als het goed is, wordt het verzameltopic bewaard. Wat is dan de meerwaarde van een galerie?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

overzichtelijker?

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

9

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Waar worden die bewaard dan? Gewoon bij tussen de themataarten? Want dan vind ik het bij de gallerieën overzichtelijker. Sowieso, als je je afvraagt wat de meerwaarde is van een gallerie t.o.v. het verzameltopic, kun je je ook afvragen waarom er dan überhaupt gallerieën zijn ;) Antwoord daarop is voor mij: omdat je dan heel snel allerlei verschillende taarten in 1 thema terug kan vinden.  :D

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

10

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Ik vroeg me altijd al af waarom dat er hier nog niet was... :)

11

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Krystle schreef:

Sowieso, als je je afvraagt wat de meerwaarde is van een gallerie t.o.v. het verzameltopic, kun je je ook afvragen waarom er dan überhaupt gallerieën zijn ;)

Dat ben ik niet met je eens. De foto's in de overige galerieën worden door de meiden uit de parades gefilterd en daarna in een galerie gezet. Dat is veel, héél veel werk.
De foto's voor de thema-rubriek worden sowieso verzameld ivm het stemmen. Ook dat is veel werk, maar dat is wat maandelijks al gebeurt. Ik vind dat twee verschillende zaken.

In principe is het de bedoeling dat de verzamel-topics aan het einde van elke maand worden bewaard en de rest wordt verwijderd. Omdat dat niet altijd of niet tijdig gebeurt, is het minder overzichtelijk.

We zullen het bespreken, aangezien het nl wel meer werk, meer ruimte en meer dataverkeer kost (omdat de galerieën op onze eigen serverruimte staan). Kom er op terug :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Over de huidige gallerieën: Ooooh ok! Ik dacht dat mensen zelf een foto in moesten sturen voor de gallerieën. Mijn fout!

Over de huidige verzameltopics terugvinden: Vanaf dec 2010 wordt het inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk  :+  :lol:

Over de serverruimte e.d.: Kunnen de gallerieën niet opgenomen worden als onderdeel van het forum zelf? Scheelt weer een hoop gedoe. Oh, maar dan moet er natuurlijk wel het een en ander afgesloten worden qua nieuwe topics openen en reageren op de galerie. Ik weet niet of dat lastig is.  :think:

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

13

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Op zich zijn de verzameltopics makkelijk terug te vinden.
Als je als zoekopdracht verzameltopic opgeeft en alleen de rubriek Themataarten aanklikt krijg je ze allemaal op een rij. Dus ben het wel met Marianne eens dat het niet echt nodig is  :o

14

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Krystle schreef:

Over de huidige verzameltopics terugvinden: Vanaf dec 2010 wordt het inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk  :+  :lol:

:o Tijd voor een opschoonactie :P

Misschien dat we dat eerst even moeten doen, en dan kijken of er nog een galerie bij moet ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

15

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Marianne schreef:
Krystle schreef:

Over de huidige verzameltopics terugvinden: Vanaf dec 2010 wordt het inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk  :+  :lol:

:o Tijd voor een opschoonactie :P

Ben al bij feb 2011. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

16

Re: Suggestie: Themataarten gallerie

Haha, goed bezig! En dan is een galerie misschien niet eens meer nodig.

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje