1

Onderwerp: Pun stop bot question?

Heeeeeeeehh?
Ik wilde net een reactie plaatsen, toen ik op een pagina 'pun stop bot question' kwam.
Ik moest eerst 'hallo' typen en toen pas werd mijn reactie geplaatst?

Ik neem aan dat dit iets is tegen bots, maar waarom moest ik dat dan invullen? Het is nou niet dat ik me net aangemeld heb en hier voor het eerst kom!
Zijn er meer die die pagina kregen?

.. Want taart kan altijd!!

2

Re: Pun stop bot question?

:Y  Dat is om spam tegen te gaan.  Iedereen krijgt sinds eergisteren een vraagje en daarna niet meer  ;)

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

3

Re: Pun stop bot question?

Meer weten? ;)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205325

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

Re: Pun stop bot question?

Pfff....begon al aan mezelf te twijfelen.  Na ff zoeken gelukkig dit topic met deze titel  :D
Inderdaad irritant veel spam laatste tijd.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Re: Pun stop bot question?

owwww ik snapte het al niet en baalde al als een stekker dat ik nergens meer op kon reageren, want ik durfde steeds niks in te vullen omdat ik bang was dat het een of ander virus was  :o  :o  Tja ik heb helemaal geen verstand van computers hahahahahaha

6

Re: Pun stop bot question?

Hahaha, dacht net al.....wat is er nou weer aan de hand :s . Totdat ik de vraag zag, na een paar keer terug naar het topic gegaan te zijn. Kwartje viel een beetje laat......

7

Re: Pun stop bot question?

[MOVE] -> over de site

8 Laatst bewerkt door Bianca1969 (07-09-2012 17:35)

Re: Pun stop bot question?

Ik schrok ook al...dacht reageer maar niet, dadelijk activeer ik een of ander virus of zo. Maar het is dus veilig om daar op te antwoorden? Ik hoop van wel, want dat heb ik dus net gedaan.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Re: Pun stop bot question?

Klein vraagje hoor.. Zag net in een andere topic dat het dus voor spam is.. helemaal goed.. Maar ik heb vandaag en gisteren al ongeveer 6 of meer vragen gekregen voordat mijn reactie geplaatst wordt.. Is dat ook normaal?

De drie vragen ; typ hallo, mens/robot/en over de planeet..


Tnks!!  *D

10

Re: Pun stop bot question?

ook gemeld

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>