1

Onderwerp: vreemde link

Gisteren had ik dit voor het eerst, en vanmorgen weer; als ik op de begin pagina van dlt ben, en ik klik op "ga direct naar het forum"  dan opent er een nieuwe pagina, ietsvan projeqt Diederik ofzo, het gaat over uitvindingen. Heel raar!
Als ik via de menubalk naar het forum ga is er niets aan de hand. Iemand die weet hoe dit kan?

2

Re: vreemde link

Ik ben bang dat je een virus oid hebt..........hier werkt de link gewoon. Als je over de link gaat met je muis wordt het dan ook onderstreept en wat staat er dan bij die link?

3

Re: vreemde link

Ik ging even uitloggen en weer inloggen om te kijken wat er stond, maar nu deed hij het weer gewoon. Ik werk op een tablet,  normaal als ik op een link klik dan verkleuren de letters en word ik door gelinkt. Vanmorgen verkleurden die letters niet maar kwam er een leeg blauw vlakje en vandaar kreeg ik die andere pagina.
Ik moet zeggen dat de tablet de laatste tijd ook veel trager is, ik dacht dat dat kwam omdat er zoveel opstaat intussen, misschien wel een goed idee om hem eens helemaal op te schonen...pffff :D