51

Re: Freubelavond Middenbeemster/Purmerend e.o

Ik heb tot nu 3 reacties, leuk!
We kunnen nog 2 dames aanschuiven  ;)

n'Djoy elke dag!

52

Hallo n'Djoycake, ik heb je een mailtje gestuurd.

53

Ik zit te wachten op bericht van m'n schoonouders.. M'n schoonvader is die dag jarig maar ik weet niet of het dan ook gevierd wordt.. Zodra ik weet of ik kan mail ik als er nog een plekje vrij is:)

54

Hi nDjoycake, Ik wil je graag een mailtje sturen maar kom niet in het 'normale' mail scherm van de site, het moet via outlook en dat heb ik niet. Ik wil me nog opgeven als dat kan :)

55

Hoi meiden,

Ik heb er zin in! Gezellig.
Bianca, ik rijd dit keer liever alleen met de auto erheen. We hebben net een feest achter de rug waarvan ik door mijn gezondheid nog flink van moet bijkomen. Dus ik weet niet tot hoelaat ik het volhoud.
En ik zou het vervelend vinden als je vanwege mij eerder naar huis moet.

Zie jullie allemaal morgen, ben benieuwd wie er allemaal achter de namen zitten  :)

Groetjes Sylvia

56

Bianca, ik kan je echt niet vinden op fb. Misschien dat jij ons wel kunt vinden??

Vond het erg gezellig

57

Ook ik wil jullie bedanken voor een leuke avond en wie weet tot de volgende keer. Mocht mijn boetseer pietje een beetje het aanzien waard zijn dan krijgen jullie die nog te zien :lol:  :lol:  :lol:

58

Ik zie dit bericht nu pas, maar mochten jullie nog eens afspreken in purmerend sluit ik graag aan!

59

Hoi!
A.s. zaterdag is er de bakwedstrijd 'Cake van de Week' in Het Uitvaarthuis Purmerend Beemster. Speciaal voor thuisbakkers!
Doen jullie ook mee? Iedereen kan gratis meedoen en er zijn leuke prijzen te winnen. De beste Cake/taart wordt gekozen door een professionele gebak-chef en ook het publiek kan lekker proeven en stemmen voor de publieksprijs!

Aanmelden kan tot a.s. vrijdag 12:00 via http://www.pb.nl/activiteiten-november- … nkalender/

Ik doe mee!! Misschien vinden jullie dit ook wel leuk. Het is in ieder geval lekker dichtbij en kunnen we van elkaars cake proeven! Ben benieuwd!

Wie weet tot zaterdag!

Groetjes, Liesja