1

Onderwerp: Ongewilde links naar reclames

Misschien dat iemand hier een antwoord weet. Ik heb het volgens mij ooit al eens gelezen hier, maar ik krijg het niet teruggevonden. (En weet dus niet hoe ik het kan verwijderen :s )

In de teksten / namen op het forum staan bij mij sommige dingen onderstreept. En als ik er dan met mijn muis over heen kom, dan komt er een foto in beeld met zo'n 'win nu...-reclame'. Heel irritant natuurlijk. Weet iemand hoe ik dit kan stoppen?
Alvast bedankt!

2

Re: Ongewilde links naar reclames

Volgens mij heb je dan iets van een virus............ laten scannen en verwijderen?

Ga zo nog ff terugzoeken.............eerst kindjes uit school  ;)

3

Re: Ongewilde links naar reclames

oja, ik had dat ook.....
Weet niet meer hoe ik het heb opgelost....
Geloof met een tip van pennyroyaltea?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

4

Re: Ongewilde links naar reclames

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=188897 het is een extensie in je browser die je uit moet zetten

5

Re: Ongewilde links naar reclames

Oh super karin  :thumb:  Kreeg hem toch niet meer gevonden en wist dat ik er al wel eens over had gelezen. K ga er eens even mee aan de slag. Merci!!!

6

Re: Ongewilde links naar reclames

Ik merk ook wel dat er het één en ander veranderd is op onze pc.

Normaliter als ik een extra tabblad opende, dan kreeg ik automatisch allemaal icoontjes zichtbaar van onze meest bekeken pagina's uit de geschiedenis. Nu opent hij in een nieuw tabblad startpagina.nl.

Tevens als ik eerder gewoon een woord invoerde, bv. groene bruidstaart, in de balk om iets op te zoeken (dus ipv een website), dan opende hij automatisch google met daarin de gevonden links. Nu krijg ik dan ineens een zoekpagina van search.incredibar??

Heb al in de programma's gekeken en daar stond ook een mapje incredibar tussen (al weet ik niet hoe). Deze heb ik dus meteen verwijderd. Nu even de pc opnieuw opstarten en dan eens zien of het weer mijn oude vertrouwde werkwijze heeft.

7

Re: Ongewilde links naar reclames

gemeld

8

Re: Ongewilde links naar reclames

vanessa1982 schreef:

Ik merk ook wel dat er het één en ander veranderd is op onze pc.

Normaliter als ik een extra tabblad opende, dan kreeg ik automatisch allemaal icoontjes zichtbaar van onze meest bekeken pagina's uit de geschiedenis. Nu opent hij in een nieuw tabblad startpagina.nl.

Tevens als ik eerder gewoon een woord invoerde, bv. groene bruidstaart, in de balk om iets op te zoeken (dus ipv een website), dan opende hij automatisch google met daarin de gevonden links. Nu krijg ik dan ineens een zoekpagina van search.incredibar??

Heb al in de programma's gekeken en daar stond ook een mapje incredibar tussen (al weet ik niet hoe). Deze heb ik dus meteen verwijderd. Nu even de pc opnieuw opstarten en dan eens zien of het weer mijn oude vertrouwde werkwijze heeft.

klinkt een beetje alsof er een toolbar mee gedownload is met een of ander programma. bij sommige (freeware) progjes moet je in de installatiewizard uitvinken dat je dat ene extra programma'tje niet wil mee installeren.

Sniki maar het gebeurd regelmatig.  :)

Ff in je configuratiescherm naar geinstalleerde programma's gaan en kijken of je m kan vinden. Zo ja, de-installeren die handel.  Dan moet je er vanaf zijn.  ;)

9

Re: Ongewilde links naar reclames

Het is me gelukt om het weer te krijgen zoals ik gewend ben, met jullie tips  :thumb:

Ik zal mijn man eens even inlichten, want hij heeft van de week achter de pc gezeten en zijn htc verbonden met de pc. Misschien heeft hij dan inderdaad wel iets gedaan dat niet helemaal goed ging. Want we weten beide wel een beetje van de pc af, maar dit soort dingen is voor ons echt onbekend terrein.

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!!